Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 3373 ggr
rossy
12/13/17, 5:33 AM

Drömmer om zombies

Jag har återkommande drömmar om zombies när jag är stressad eller väldigt trött och sliten. Läste en blogg där en person hade liknande drömmar vid stress, kanske fler som känner igen detta.

Har nyss vaknat efter ännu en zombieattack där jag alltid slåss för att överleva. Det beror inte på att jag gillar zombiefilmer för de undviker jag. Har sett en film "I am legend" för ganska länge sedan.

Filmen har helt klart påverkat mig eftersom drömmarna ofta börjar med att jag eller någon annan glömt stänga och låsa fönster och dörrar. Jag tror att jag alltid lyckats slå mig fri än så länge. Känns som jag är på avsnitt 35 i en serie. 

Vaknar ibland mitt i natten och vill ej somna igen direkt. Är lite yr och fortfarande trött när jag vaknar.

Annons:
Wingo
12/14/17, 8:15 AM
#1

Zzzombie. Om jag får skoja lite. Men på allvar, om denna dröm besvärar dig: Innan du somnar, kolla på dina händer, räkna fingrar. Sen försök påminna dig att räkna fingrar. Till slut gör du det i sömnen.Då kan du möta vilka zombies som helst, du kommer kicka deras ass

Spikmatta
12/14/17, 12:27 PM
#2

#0: Det låter jobbigt med dessa återkommande drömmar. Jag kan tyvärr inte komma med någon lösning på hur man blir av med sådana drömmar, men jag känner igen mig. Jag drömmer också återkommande drömmar. Inte om zombies, utan om simbassänger. Jag har ingen aning om varför jag drömmer om just simbassänger, men jag är ganska säker på att det är något som mitt undermedvetna försöker säga mig nattetid.

rossy
12/14/17, 6:50 PM
#3

Jobbigt med återkommande drömmar om de är otrevliga. Har lyckat drömma medvetande drömmar någon gång när jag drömt om annat. Önskar att jag lyckas med det nästa gång jag slåss med zombies. Men jag tyder själv drömmarna som kroppens varningssignal för att stressnivån är för hög. Att det sen är just zombies i drömmarna kan jag inte förklara.

rossy
12/14/17, 11:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Zombies på besök. Kanske ser lite annorlunda ut i drömmen dock.

Leo123
6/15/19, 2:54 PM
#5

Hej. Jag vet inte vad jag ska göra typ. I min dröm så hände det så mycket att jag knappt kommer ihåg allt. Men det fanns zombies i mitt samhälle och jag var den enda som visste om det för att två män hade "kidnappat" mig och berättat det. Sedan hade dom gett mig ett erbjudande. Fast jag kommer inte ihåg vad det var. Vi skulle gå med klassen till ett ställe och jag skulle gå med en kille som heter Jesper. Sedan ramlade jag med mening baklänges in i en liten sjö som var bakom mig typ 3 gånger. När vi sedan skulle gå fanns det tre alternativ att komma fram till platsen. Det fanns en smal springa som gick längst ett berg, Genom en skog som var ganska mörk och man hörde ljud från den eller Genom samhället som jag bor i. Alla i klassen valde springan i berget och Jesper ville också gå där, men jag sa att skogen var säkrare så vi gick genom skogen. När vi kom ut ur skogen fanns det ett stort tält, så vi gick in i tältet. Där låg en massa zombies och sov i sovsäckar. Av någon anledning sprang vi inte iväg utan stannade kvar i tältet. Vi hittade var sin sovsäck och lade oss i dom och låtsades sova. Men sedan vaknade zombiesarna och jag upptäckte att det fanns ett litet tält i det stora tältet så jag försökte diskret kravla in i tältet så att ingen zombie skulle upptäcka mig. Inne i tältet låg flera tjejer i min klass och dom svarade typ inte när jag frågade desperata frågor. När jag stack ut huvudet från det lilla tältet var alla zombiesarna borta och där satt resten av min klass. Jag sa att jag var tvungen att gå ut lite och ta lite frisk luft. Så jag ställde mig i en stor snöhög 10 meter från tältet. Sedan kom en grupp zombies ut från sprickan i berget och jag lade mig ner och låtsades ha svimma. Men när jag kollade upp igen var det inga zombies där utan bara en tjej som var snickare. Hon sa att jag skulle följa med henne hem och vila och fika. Så jag gjorde det. När vi satt vid hennes bord kom en annan tjej. Hon sa att den här drömmen inte hade något annat budskap än att det kommer komma zombies till samhället, jag kommer vara den enda som vet om det och två män kommer ge mig ett erbjudande.

P.O
6/17/19, 8:18 AM
#6

Nostradamus talar om zombies version på Google.

Annons:
Upp till toppen
Annons: