Annons:
Etikettsorg
Läst 3074 ggr
Morgan Björkman Björling

Var är min mamma?

Kan någon snälla berätta om nära döden upplevelser eller andra Tecken ifrån Andra sidan? Jag tänker på detta hela tiden i min vardag. Orsaken är att min mamma gick bort i cancer för några år sedan. Och jag tänker på henne hela tiden och jag är typ livrädd för döden. Jag är så rädd för att allt blir svart. Får panik vid den tanken. Jag kan bara inte tänka att mamma skulle vara borta!! Och jag själv har inte haft så mycket upplevelser, men vill väldigt gärna ha! Jag försöket hela tiden känna av min mamma, men har inte lyckats. Kan någon snälla berätta personliga upplevelser om Andevärlden! Typ nära döden upplevelser eller typ vad som helst som gäller Andra sidan! Skulle betyda mycket för mig! Tack på förhand!

Annons:
Sjuttan
12/10/17, 1:35 PM
#1

Jag tycker Lena Ranehags böcker ger väldigt mycket tillit, övertygelse och faktiskt även glädje. Tror hon har en hemsida där man även kan köpa hennes böcker men jag har inte kollat. Man kan kanske hitta dem på bibliotek eller internet. Rekommenderas varmt.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Fjallblomman
12/11/17, 2:16 PM
#2

Jag får ofta påhälsningar av de som står mig nära ganska kort tid efter att personen försvunnit från oss. Det är alltid en lika stor lättnad att få bekräftelse på att de har det bra. Ibland kommer dem till mig i sömnen ibland visar de mig bilder även i vaket tillstånd. Eventuella smärtor är borta och de visar sig oftast i yngre medelåldern, även om min älskade gudfar visade sig i 70års åldern. Han satt hemma i sitt kök och kokade kaffe på vedspisen, med en gråhund bredvid fötterna och berättade att han skulle ha kaffet klart när hans fru oxå kommer hem.

Anngerd
12/11/17, 9:01 PM
#3

Hej!
Alla får tro vad de vill men jag tror på andevärlden, dvs att det finns något mer efter döden det blir inte bara svart. Jag är övertygad om att våra nära och kära som har gått bort är nära oss och hälsar på oss ibland. De tittar till oss så att vi har det bra och de skyddar oss mot faror om de kan. 
Det händer att jag pratar med min farmor, ibland högt och ibland i mina tankar. En dag ville jag ha bekräftelse på att hon hörde mig och att hon fanns hos mig. Det var en dag när det kändes extra jobbigt. Jag satt vid mitt skrivbord men inget hände och jag började jobba igen men rätt vad det var flög det iväg små runda papper du vet sådana som man får när man gör hål i papper för att sedan sätta in dem i pärmar. Flera av dessa flög iväg en bra bit. Jag bara stirrade, inget fönster var öppet, ingen dörr öppnades utan de bara for iväg utan förklaring. Helt oförklarligt. 
Något senare den dagen när jag jobbat klart och gått för dagen mötte jag en bekant på stan som hade en väninna med sig, damen presenterade sig och hon hette likadant som min farmor. Nu hette inte min farmor ett vanligt namn utan hon hade ett väldigt ovanligt namn. Senare på kvällen kom en vit fjäder seglandes ner framför mitt ansikte precis när jag skulle gå in genom ytterdörren. Ingen fågel var i närheten så också det var helt oförklarligt. Jag är säker på att min farmor försökte visa mig att här är jag men du kan inte se mig, men jag finns hos dig när du pratar med mig. 

Jag är övertygad om att din mamma finns nära dig men att du inte kan se henne eller uppfatta att hon finns där för du har inte tränat på det. Jag tror det är lite som att cykla man måste öva sig. Jag har övat på detta i flera år och därför ser och känner jag. 

Allt gott till dig 

/AnnGerd

P.O
12/12/17, 3:03 AM
#4

Min pappa dog för 4 år sen, begravning på sommaren och det som hände på hösten var att jag tog kort med mobilen på natten när jag hade en känsla av något finns i rummet och tittade på bilder och såg många Orber som flög överallt i rummet och min pappas ansikte på väggen.

Upp till toppen
Annons: