Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 876 ggr
Keykey
2017-11-18 12:02

Vad är det här ens?

Jag har stött på många energier innan men det som hände igår kväll var next level. Jag undrar vad kan det vara? Jag satt i soffan och hade precis tecknat klart ett porträtt. Jag lägger ner pennan på soffan och sen ser jag den glida med spetsen före 15 cm till soffans kant. Jag hör den landa i golvet. Soffsitsen är rak och lutar inte ner mot ytterkanten så min första tanke är att jag kanske lagt ner pennan på ett sätt så att den stutsat iväg men blir sen förvirrad när den inte ligger på golvet. Jag böjer mig ner och tittar under soffan och ser en penna där, men det är inte samma penna som jag använt, sen plötsligt känner något under min hand, och det är pennan som jag letade efter. Allt detta, från att jag såg pennan glida iväg tills att den låg i min hand igen tog ca 30 sekunder. Vad är det här ens?

Annons:
Magi-cat
2017-11-18 12:37
#1

Kan det vara så att du i själva verket aldrig släppte pennan, utan såg en annan penna glida ner på golvet?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

OberonsMatte
2017-11-18 13:03
#2

Jag gissar på Hallucination.

Sajtvärd Katter iFokus

[Rhonda]
2017-11-18 13:21
#3

#0 Småfolket busar med dig. De härjar här hos oss ibland.

[Jbgs]
2017-11-18 21:03
#4

Ok men för å utesluta detta så… va du trött? Påverkad av nått tex alkohol ? Troligen inte ! Då är det nån som busar med dig !

[Jbgs]
2017-11-18 21:06
#5

#2 tror inte på Hallucination. Särskilt inte om man sitter hemma i lugn å ro / om det inte är nått annat man intagit förstås!

OberonsMatte
2017-11-18 21:19
#6

Sajtvärd Katter iFokus

Annons:
[Jbgs]
2017-11-18 21:30
#7

#6 ja jag vet men har svårt å tro på det om personen i frågan är ren. Visst det inträffar säkert i vissa fall men säkerligen har dem flesta som upplever det intagit nått annat. Nu vet vi inte om key key hade / el äter några tabletter. OCH jag är övertygad om att det finns annat som kan ge dessa upplevelser… krävs mer info här !

Magi-cat
2017-11-18 21:32
#8

#6 Det låter det ju inte riktigt som att det stämmer med TS' berättelse, eftersom en Hallucination uppträder utan sensoriska stimuli.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: