Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1423 ggr
Empaten Martin
11/6/17, 9:12 AM

Jobbig dröm

Jag hade en fruktansvärd dröm inatt. Och jag kan börja med att tala om att jag har agorafobi (torgskräck) i mitt fall har jag mest problem med mycket folk i mindre lokal. Samt att jag är fruktansvärt nålrädd och jag har en partner som betyder allt för mig och sist när det var frågan om nålar på sjukan mer eller mindre pressade hon ner mig och höll om mig och lutade sig fram så hennes långa hår döljde vad som hände bakom henne och jag kunde bara se hennes ansikte som lös av kärlek och förståelse. Jag har också ett sämre band till mina föräldrar och ett jobb med chefer som inte är av denna världen! Och hennes ex som är grymt svartsjuka på oss. Men hennes föräldrar och hennes son från tidigare förhållande bara älskar mig. Jag har också en son och krig med soc. Min mormor gick bort i lungcancer och min farmor i levercancer och jag tar starka mediciner mot ångest och ADHD. Nu till drömmen. Jag blev inledd på ett strängt sätt in i ett provtagningsrum. Där inne stod en stol med montern som mäter hjärtslag osv som finns på alla sjukhus. Där inne i det lilla rummet väntade mina föräldrar, hennes föräldrar, hennes son mitt ex med vår son, min chef och första socialsekreteraren och min sambo och hennes ex som bråkat med oss och lagt sig i saker som är vårt privatliv. Jag skulle förlora både jobbet henne kontakten med mina föräldrar och min son om jag inte lämnade blodprov för att se hur mina organ mådde och om jag hade Levercancer. Sedan mer eller mindre kastade dom ner mig i den där stolen och min sambo stod tyst i ett hörn vid dörren in till rummet. (På höger sida) på vänster sida stod våra ex och hånflinade åt mig. När en sköterska kom med en vagn med 2 sådana där hållare för alla provrör (vet inte hur många det var. Men efter jag sett 8 rör fick jag panik och tittade upp för att se på min sambo. Då hade hennes ex ställt sig framför henne och pekade på mig hånflinade och gick ihop och sa något och pekade på mig igen. När en sköterska skulle sticka mig frågade hon vad jag är mest rädd för. Att jag ska bli tappad på blod, få något injicerat eller att nålen är ihålig. Jag sa med en röst blandat av skräck och agresivitet att jag är mest rädd för själva penetreringen och smärtan. När dom tvättade mitt vänstra armveck fick jag dödsångest och flyger upp ur stolen pch skriker I HELVETE HELLER!! sedan knuffar jag mig fram ur folkmassan som står och skrattar åt mig! När jag kommer ut känns det som att mitt liv är slut. Så jag kastar mig ut från entren till bygnaden jag var i. Sedan vaknade jag.

Annons:
Lussan20
11/6/17, 10:17 AM
#1

Ett rikt känsloliv!

Jag tror du är rädd att bli övergiven och att inte orka med livet utan stöd för dom som älskar dig. Kanske är du just nu inne i en karusell av oro och stress i relationer.

Blod står ju också för liv, så jag tror att det är en rädsla att bli övergiven och ensam! Mvh/Wl

Upp till toppen
Annons: