Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1001 ggr
Vargmjölk
2017-10-18 01:57

Vad eller vem har vi på besök??

Någon som kan säga vad det är vi har på besök här hemma? Katten låg och sov men fick världens dunderpanik och rusade ut från vardagsrummet ut i köket som om det vore en gigantiskt ilsken hund efter honom fast det inte var någonting. Den andra katten ser inget särskilt. Väl i köket så går han och nosar mot något i sin egen höjd och på ett ställe i köket som om det stod nånting där. Men när man bär in honom i vardagsrummet får han gigantiska ögon och följer något i ena änden av rummet. Det är inga flugor eller liknande och den andra katten ser det inte. Men han ser det och han vägrar komma i närheten. Vad kan det vara? kan någon känna in något? Jag höll på att få en hjärtattack när han for iväg. Har aldrig sett katten så rädd. Var så övertydligt att det var något som han följde!

Annons:
bernadette
2017-10-18 07:30
#1

Jag har varit med om en liknande händelse som det du berättar om.Då bodde jag på ett ställe där det var en del aktivitet av det övernaturliga slaget.T ex lätet av att någon häller ut en hög av spikar/skruvar mitt i natten (trots att det inte fanns ett enda spår av det), någon gick i dörren trots att ingen fanns hemma mer än jag, plus mycket mycket mer.Jag hade två katter på den tiden varav en reagerade starkt med rädsla för fenomenen.Den andra verkade inte bry sig så mycket.När jag flyttade så upprepades inte beteendet hos katten.Men fortfarande var det lite aktivitet även på den nya adressen men av annan karaktär.Däremot har jag inte någon direkt känsla av vad som kan finnas hos dig (om där finns nåt).

Upp till toppen
Annons: