Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1722 ggr
[Janssonlisa]
10/16/17, 8:24 PM

Har haft andlig kontakt??

Hej! 

Måste bara få skriva av mig av gårdagens upplevelse.

Jag och min bästa kompis har flyttat ihop och delar lägenhet tillsammans. Vi har nu bott här i tre månader och allt har gått jättebra! Tills igår…

Min kompis hade gått och lagt sig och stängt dörren till sovrummet. Jag skulle också alldeles strax gå och lägga mig jag också. Jag står i vardagsrummet och borstar tänderna i bara trosor när plötsligt min kompis  igenslagna dator börjar spela på hög volym. 

"Every breath you take,  Every move you make, Every bond you break, Every step you take, I'll be watching you."

och sedan slutar det tvärt. Fört står jag bara där och gapar. Fattar inte vad som hänt. Tre sekunder senare springer jag in till sovrummet och skriker på min vän: Asså det är inte ok att skrämmas så där! Du fattar inte hur rädd jag blev! varpå hon svarar trött: eh…. va??? jag har typ somnat Lisa. 

Då bryter jag ihop fullständigt. Jag är inte den lättskrämda typen men så rädd som jag var igår kväll tror jag knappt jag aldrig varit tidigare…  

Vet inte heller hur jag ska ta det riktigt.  Känns ju inte så bra om det är någon/något som vill mig något illa…  och något mer som var väldigt konstigt var att min kompis inte hade hört någonting alls?? och som sagt så hörde jag det på väldigt hög volym som borde ha hörts in till sovrummet. 

Har aldrig upplevt något liknande.

Annons:
bernadette
10/17/17, 12:34 PM
#1

Förstår att man lätt kan bli skrämd av en sån upplevelse.Kan vara svårt att hitta en logisk förklaring.Men om man vänder på det hela: kan det vara så att andevärlden vill tala om att du har deras stöd och beskydd genom att de ser "every step you take"?Så tänker jag när jag läser ditt inlägg.

[Janssonlisa]
10/17/17, 6:54 PM
#2

Tack. 🌺 Ja jag hoppas att det är menat så.

[Devya]
10/28/17, 8:42 PM
#3

Det låter inte alls konstigt. Händer hela tiden här hemma. Min man brukar stänga min laptop då han just kollat på Youtube. Mitt I natten så börjar min laptop föra oväsen… Man måste stänga ner webbsidan eller sätta,på pause på Youtube så det inte händer. Konstigare än så behöver det inte vara.

[Devya]
10/28/17, 8:46 PM
#4

Sidenote. Min man kan ligga bredvid mig utan att vakna. Han hör inte ett piss om han har just somnat. Jag är likadan om jag har just och just somnat.

[Jbgs]
10/28/17, 10:03 PM
#5

Va lugn! Om det nu skulle va nått andligt så vill dem ju dig väl med den låten ? Om inte så är det tekniken som spökar.

Upp till toppen
Annons: