Annons:
Etiketthealing
Läst 1503 ggr
Bananbruden
10/12/17, 10:27 PM

Ryggont på grund av jobbet?

Hej, Jag har jobbat med människor i kris de senaste sex åren. Jag har även haft ryggvärk som kommit och gått senaste åren, vet inte om det började innan eller efter att jag börjat jobba med dessa människor. Dessutom har den psykosociala arbetsmiljön varit superkass. Igår nämnde jag för någon som inte visste vad jag jobbar med att jag har ont i ryggen. Någon timme senare berättar jag i vårt samtal vad jag jobbar med och han säger då att han redan förstått det i och med min ryggvärk. Idag har jag inte kunnat släppa det. Kan ryggvärken hänga ihop med den mentala biten av jobbet? Jag är så ny inom healing biten. Men jag har nyligen träffat en som healar och hon har hittat mina smärtor utan att jag nämnt dem. Jag tror på andligheten men tycker att det är svårt att greppa. Ryggen gör ont ikväll, ischiasnerven värker och idag hade jag några tunga samtal. Ni som förhoppningsvis kan detta bättre än jag. Kan deg finnas något samband? Tack för att ni tar er tid.

Annons:
[Jbgs]
10/13/17, 4:01 AM
#1

Hej ! Det kan absolut ha samband

Magi-cat
10/13/17, 11:41 AM
#2

Det är inte ovanligt att arbetsmiljön och stress på jobbet kan uttrycka sig som värk och ryggont.

Har du någon på jobbet att prata med och få stöd av?


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: