Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1207 ggr
Samida
2017-10-12 12:46

Dröm som ändrat sig..

Inatt drömde om en kille som jag tidigare har drömt om. En period var det ganska mycket men nu har det varit lugnt fram tills inatt. 

Brukar vara en del känslor mellan oss i drömmen, men jag vet aldrig riktigt var jag har honom. Inatt så sa  han  direkt till mig om hur mycket han tyckte om mig och att han verkligen ville satsa på oss två. Samtidigt så hade jag en viss osäkerhet kvar då om han verkligen menade det så  han flera gånger gick iväg.. Men var gång vi träffade på varann igen, så kom han fram till mig och då riktigt jag kände att han verkligen tyckte om mig. 
Skillnaden i denna drömmen mot tidigare var att han verkligen sa vad han tyckte om mig. I de andra så har man bara "känt" att det har varit nåt. Men då har han även  han dragit sig undan och undvikt mig mer. 

Varför har drömmen ändrat sig på detta sätt?

Annons:
[dynamitella]
2017-10-12 12:54
#1

Drömmar är ett sätt för din hjärna att hantera dina intryck och känslor. Ingen kan nog svara på varför din dröm ändrats i exakt denna riktning.
Det är ju bara ett sätt för din hjärna att lära sig av dina tankar och erfarenheter medans du sover. 
Läs inte in i det för mycket :)

Samida
2017-10-12 13:09
#2

#1 Nej, jag förstår att man inte kan svara på exakt varför. Men klart man undrar lite varför? Hade känts mer rimligt på nåt sätt ifall det istället var tvärtom.  Ändrats till att han sa att han inte var intresserad.

Upp till toppen
Annons: