Annons:
Etikettövrigt
Läst 1107 ggr
rossy
2017-10-06 14:02

Intuitionsövning! Hur ser/känner ni

Har deltagit i flera intuitionsövningar och någon gång har jag haft stark känsla för något alternativ och lyckats pricka rätt. Men många gånger känner jag ingenting utan bara chansar. Undrar hur andra ser eller känner. Bara nyfiken.

===

Annons:
Missmagi
2017-10-06 17:16
#1

Ibland händer det att jag får upp bilder om det gäller ting i fråga. När de gäller andra saker som känslor eller vad man kanske åt till frukost så blir de lite svårare för mig de är då jag går igenom svarsalternativen tills jag känner mig mer säker på ett svar. Det är svårt att beskriva den känslan men det är som att jag går ett pirr i magen över ett svar och det är oftast rätt. Det är ganska kul att träna sin "förmåga" på dessa intitionsövingar. Vissa dagar går de inte alls då går jag ingenting och gissar mig fram. Men kul är det :)

rossy
2017-10-06 17:52
#2

Intressant, lite åt det hållet som du beskriver kan jag också se och känna. Någon gång fick jag en klar bild av ett föremål men oftast är det precis som du beskriver ett "pirr" i magen eller ingenting. Har fastnat för dessa övningar och tycker också det är kul.

flocken
2017-10-07 06:24
#3

Det är så olika. Ibland läser jag frågan o får en direkt känsla. Men kan lika bra komma en bokstav, eller att jag fastnar vid ett svarsalternativ. Att även om jag läser resten så dras jag tillbaka till just det ordet. Ibland en ren chansning. Får även känslan av att vissa personer är lättare att känna av än andra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

rossy
2017-10-07 09:44
#4

Försökte hitta känslan i dagens övning men det blev ingenting och helt fel. Kanske är det så som du beskriver att vissa är lättare att känna av.  Det är väl övning som gäller för att bli bättre så jag fortsätter ett tag till. Tack för att ni ville dela med om hur ni ser och känner.

Upp till toppen
Annons: