Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1382 ggr
[Augustikatt]
2017-10-05 21:02

Andar på mottagningen?

Idag var jag på ett läkarbesök. Min läkare jobbar bara på detta ställe en dag i veckan så hon har inget eget rum där, utan lånar andras. Idag var vi i ett rum där jag kände av väldigt starka energier. Dessa energier kom inte från någon, levande, person som just då befann sig i rummet, utan energierna satt i själva rummet. Jag upplevde att de ursprungligen kom från en människa, men det är oklart om det rör sig om en nu levande människa eller inte. Det jag kände av var känslomässigt kaos, och det kändes som om det kom från en och samma människa. Det jag upplevde gjorde mig ganska djupt berörd, men faktiskt inte på något negativt sätt. Snarare kände jag att denna någon ville sin omgivning väl. 

Jag har känt av energier även i ett annat rum på samma ställe, men där handlar det inte alls om känslomässigt kaos, utan där känner jag en slags elektriska energier. Det är dock mycket positiva energier. De båda rummen ligger nära varandra. 

Det jag funderar på är om det bor en eller flera andar på detta ställe? Eller beror energierna på att det är en plats där det rör sig många människor? Det är ett stort kontorskomplex där det enbart finns företag och flera vårdmottagningar. Det finns inga bostäder alls där.

Annons:
Upp till toppen
Annons: