Annons:
Etikettfoton
Läst 1204 ggr
bananafish
10/5/17, 11:05 AM

Orolig i mitt rum.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varje natt när jag lägger mig  behöver jag ha den här dörren stängd. Annars sover jag oroligt och, som i natt då den råkade vara öppen (?!), även med mardrömmar.
Även vaken kvällstid, får jag en stark och jobbig känsla av att vara bevakad. Jag kan inte avgöra om det är en dålig energi eller om jag bara är rädd - oavsett vilket, så är det någon energi där som skrämmer mig.

Kan ni känna av någonting utifrån bilden, så vore jag tacksam!

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
bananafish
10/5/17, 11:12 AM
#2

Nej. Ingenting har hänt där (vad jag vet).

Hehe. Någon psykolog behöver jag inte, men tack för omtanken ;)

Lyra317
10/5/17, 12:59 PM
#3

Likadant i mitt fall - känner mig oerhört utblottad och sårbar om sovrumsdörren står öppen. Samma med känslan av att vara bevakad. Det har pågått i många år nu, dock så har jag under de senaste par åren lyckats "filtrera" min reaktion gentemot detta lite bättre. Jag var absolut bara rädd och faktum att jag var det gjorde situationen bara mycket värre. Visserligen ogillar jag fortfarande att dörren står öppen men idag så förstår jag kanske de riktiga skälen lite bättre än tidigare. 

Utöver obehaget kring dörren, har det någonsin hänt något övernaturligt i hemmet? Har du provat sova med någon form av bakgrundsljud med dörren öppen samtidigt? Kanske någon serie eller så på låg volym? Har känt att det kan hjälpa. Bryter loss obehaget lite. Också, hur känner du inför att kanske elda lite salvia eller liknande? 

Blev en del frågor, sorry!

Upp till toppen
Annons: