Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1387 ggr
Volpes
2017-10-01 12:01

Krossat glas

Hej. Tänkte bara skriva ner en lite lustig händelse som hände mig och min familj :).

Jag har precis flyttat till ett hus som ska ha varit en gamal skola och för två söndagar sedan så hände det något märkligt. Jag, min sambo oh mina föräldrar, som var på besök, sitter på kvällen och kollar på en film. Blötsligt så låter det som om det går sönder något i glas, att det liksom har ramlat ner något och splitras och det låter som om splittret av glaset for emot mig. Det är mörkt i rummet så jag ställer mig upp försiktigt för att inte trampa på något glas och går för att tända lampan för att se vad som är sönder. Alla hörde detta, och min pappa reser sig också upp för att se vad det var som har gått sönder. Men när vi har tänt lampan hittar vi ingenting. Det är inget som har gått sönder och det ligger inget glas på golvet. Vi alla tyckte att det var en väldigt konstig händelse, det lät så högt och nära, jag var ju till och mer orolig att sätta ner fötterna på golvet. Vi spolade även tillbaks filmen för att se om det var i filmen glasljudet kom ifrån, men det var det inte.

Annons:
Ghosthunter
2017-10-01 17:25
#1

Låter som typiskt "residual haunting" 🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: