Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1631 ggr
Ringen19
2017-09-28 00:35

Är jag medial?

Jag är 52 år idag. Upplevde när jag var 11 eller 12, att en nära släkting dök upp i mina drömmar och vinkade. Fick dagen efter berättat av mina föräldrar att denna släkting gått bort vid precis samma tidpunkt som jag såg honom i min dröm om det nu var en dröm. Har även sett vad jag tror vara en aura (ett orangegult fält typ 20 till 30 centimeter runt hela hennes kropp) på en av mina vuxenlärare vid den tiden. Efter att jag berättat vad jag sett för läraren så stabiliserats hennes stormiga förhållande. Hon berättade det ca. 2 månader efter att jag sagt vad jag såg. Har även ofta kännt att det finns någon form av närvaro i min omgivning. Det sista jag kännt var den 26 och 27:e i denna månad. Jag såg vid 2 tillfällen en personformad skugga i ögonvrån, det fanns ingen där när jag vände mig om. Fick även en rysning av kyla och nedstämdhet inom mig vid dessa tillfällen. Är detta något som jag bara inbillar mig, eller vad tror Du?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
[Jbgs]
2017-09-28 22:12
#2

Tror inte du inbillar dig… du har det !

[vandringen]
2017-09-29 17:46
#3

# 0 

Inbillar dig nä det gör du inte och det här är en fråga som ställs så ofta just för det finns en osäkerhet i att vara medial eller ha intuition som förmedlar saker som sen visar sig stämma korrekt.

Jag tänker på det du skriver om auran och orange färg som står för kreativitet och den sägs ha en symbolik med medkänsla ,anpassning och välmående med det är enbart spekulationer inom andliga kretsar  vad olika färger och symboler står för betydelse och här måste vi alla gå på vår egen känsla vad betyder en färg för mig ? inte vad andra skriver utan vad har det för symboliskt värde för just Dig .

Auran är inte så komplicerad och invecklad som många tror tvärtom den är helt anpassad personligt med eller utan färger.

Ta reda på mer om din intuition , lyssna och var lyhörd är mitt råd ,ta reda på den information du får att den stämmer in då har du en fantastiskt fin gåva 👍

Lycka Till ❤️

Upp till toppen
Annons: