Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 809 ggr
Henry123
2017-09-19 18:50

Obehagligt

Idag var jag med om något riktigt obehagligt och för första gången blev jag riktigt rädd, vilket jag inte brukar bli. Jag var nere i tvättstugan och hörde tydligt hur någon klampade omkring med tunga och bestämda steg på övervåningen. Jag sprang upp eftersom dottern låg där och sov, men det var ingen där och jag hade ytterdörren låst. Hörde sen samma sak när jag var uppe men i ett annat rum. Senare hörde jag stegen nere i källaren när jag själv befann mig på övervåningen. Jag hade en konstig känsla inombords och kände mig extremt iakttagen. Har ofta sett skuggor här hemma och hört saker förr men jag har aldrig nånsin haft den här obehagskänslan. Sen ser jag en skuggliknande nånting?! som var väldigt väldigt lång och den går liksom igenom mig och dottern. Jag kände ingenting, mer än panik och bara en känsla av att vilja fly. Så klär på dottern och när vi är påväg ut genom dörren ser jag en skugga i sovrummet som sitter i sängen, och liksom växer. Jag trodde det var katten men ser sen att katten sitter vid mina fötter. Då får jag panik och åker från huset. Vad tusan ska jag göra? Finns det någon här som ser nånting och kan hjälpa mig, eller någon som varit med om samma. Hjälp!

Annons:
Upp till toppen
Annons: