Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1256 ggr
LisbethS
2017-09-12 21:26

Närvaro-upplevelser

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan,blev just medlem här och har en undran,ja egentligen många…Under många år,snart 20 ,har jag haft många fysiska nattliga upplevelser.Och jag kan inte bli klok på dem. Några har jag förstått lite av men långt ifrån alla.Haft röster som talar till mig ,beröringar och upplevt healing som går genom kroppen,ja är det healing? Föreställ dig att det blåser enormt ! …rakt genom kroppen .Det går definitivt inte värja sig ,det händer iaf. Det som är mycket underligt är att jag aldrig blir rädd,har aldrig fått obehagskänsla.För ett par veckor sedan ,vaknade jag ,låg på hö sida och noterar en välbekant känsla av närvaro och exakt då börjar hela min kropp vibrera,hela kroppen på samma gång och jag är fullt vaken.Det avstannar och jag öppnar då ögonen ,trots mörkret ser jag på täcket små beige och svarta ,nästan som små streckgubbar på ett par cm springer där. Jag blundar igen och nästa vibration inträffar. I söndags morse vaknar jag efter en dröm där jag vimsat in mig i en matta och ligger där och skriker…Hjälp mig!! En grönklädd kvinna i en ljuspelare kommer emot mig och fattar min hand. Då vaknar jag av att min vä hand rör sig av sig själv och sedan sekundsnabbt kommer "blåskänslan" i min överkropp och min mun börjar artikulera men inga ord kommer och jag uppfattar inget budskap….Skulle så gärna vilja komma i kontakt med någon som är med om liknande upplevelser….Detta är bara lite jag nämnt här.Denna senaste upplevelse fick mig att tänka….är jag på väg att öppna upp för transmediumskap? Låter inta klokt men jag blir vilse i detta….Jag har även för några år sedan haft bokstäver som materialiserats i mitt hem under några månader…De har jag kvar,bild. MvH Lisbeth S

Annons:
2Sirius
2017-09-14 13:55
#1

Ja du Lisbeth, vad du får för svar beror ju helt och hållet på vem du frågar… Då vissa menar att det inte finns någon som helst Andlig Dimension, vilket betyder att alla upplevelser bara är Fysiska fenomen och klassas som inbillning/hallucinationer. Andra menar att allt BARA är energier, samtidigt som de hävdar att själen aldrig dör, att det finns änglar, en eller flera Gudar och möjligen andra entiteter. Vilket borde innebära att vissa energier är sammansatta till en Enhet, eller ett väsen, varelse, individ med en Identitet. Det råder också delade meningar kring ifall denna Dimension är enhetligt Ljus och Kärlek, eller om det finns flera riktningar/inriktningar, som vad man än väljer att kalla dessa uppdelningar, kan upplevas som både Gott och Ont, Välsignande eller Plågande, Skrämmande och obehagligt. Jag känner igen mig i vissa delar av det du beskriver, Bla beröring av något utifrånkommande, osynligt energi fält, som är närvarande större delen av dygnet, och agerar som det hade ett medvetande. Jag kan också "kommunisera" med det, via Ja/Nej frågor, då det flyttar sig till Höger/Vänster Hand. Det yrkar på att verka störande och ju mer jag försöker driva det ifrån mig, desto intensivare och mer enerverande blir det. Jag har också sett Ansikten, Symboler och Tecken ritas på Skinnet, på Kläder, Smutsiga ytor eller där det är möjligt att rita. Jag kan känna hur Kläder, Täcke, Kudde och Madrass rör på sig, som att något rör sig i, under eller på dem. Känner tyngder/tyngden av något. Och h ar till och med upplevt då jag var helt vaken och låg blick stilla, att Madrassen tyngdes ned till Höger om mig då jag låg på mage, med armarna vinklade ut ifrån kroppen och upp längs med huvudet. Dessutom knarrade det i Soffan. Jag vill tillägga att inte heller jag blir rädd för detta, det är bara störande och irriter-ande.

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

LisbethS
2017-09-14 20:27
#2

Tack Sirius för du tog dig tid!Min känsla är att det drar ihop sig ,som säcken snart är full och mogen att öppnas. Får du en känsla eller tanke  för vad ditt  ska leda till? Känner du det utvecklas på något sätt? Kan du ta tillvara och använda dina upplevelser på något sätt? Du skrev enerverande,så har jag aldrig sett på det.Bara med kärlek och är glad och tycker det är spännande.Känner du då att energierna "mörka" eftersom du upplever det så? Jag har alltid varit fullt vaken då detta händer. Drömmar är något annat….

ogre79
2017-09-20 04:01
#3

jap en tyngd som ett hårstrå men det finns inget typ jag har gömtfört båda hårstrå ock denna onynliga tygnden känns lite bekant.

skulle det bara en bild som man ser när man blundar som har en tyngd av en hårstå

också full vaken tillstånd ock närbaran gillar gå runt mitt back som att leka kura gömma från höger till vänster.

Upp till toppen
Annons: