Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 760 ggr
Najika
2017-09-09 11:51

Dofter

En morgon vaknade jag av en Stark te doft, sambon var uppe så trodde han gjorde te, han kände samma doft och den försvann snabbt. En annan natt vaknade jag av en riktig stark doft, jag sniffade i sömnen och vaknade av doften, den var så stark precis vid mitt huvud. Jag försökte sätta fingret på vad de var för doft. Min vän sa att det är sambons släkting på besök. Hon sa att han drack mycket konjak. Vi har en konjak hemma så jag öppna och luktade, det var exakt den doften jag kände den natten!! Här om kvällen så blinkade var lampa konstigt, min sambo reagera. Jag gick fram och skruva lampan sen stängde av men då sattes den på. Alltså var den avstängd! Igår när jag varit i tvättstugan så luktade det nybakat kanelbullar. Doften försvann efter en 5 minuter. Vi kan inte känna dofter från grannar och har aldrig gjort. Dofter kommer från köket och inte från trappuppgången eller ute för vi har försökt kolla . Sambon tror inte på det övernaturliga och blir orolig att jag ska bli knäpp. Jag tycker det är trevligt med besök här, min vän sa att det är sambons farfar och mormor här, hon beskrev dom exakt som dom såg ut och hur deras personlighet var. Men ändå tror inte sambon på det.

Annons:
Upp till toppen
Annons: