Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 658 ggr
Sagolikt
2017-09-01 14:12

Behöver hjälp

Om en ande blir förbannad på en levande, skulle den då kunna döda dennes husdjur? Hur får man anden att förlåta en, behöver man ett medium och hur hittar man i så fall någon skicklig?

Annons:
[NeferNefer]
2017-09-01 14:32
#1

Det låter inte troligt. Vad har husdjuret gjort den anden för ont, undrar jag. Nej, hela idén låter bara väldigt konstig.

Men det låter ju som att du har något att reda ut med någon på andra sidan eftersom du ställer frågan. Prova att skriva ett brev till den personen och skriv om alla dina känslor och tankar kring vad som har hänt. Sen kan du bränna brevet om du vill. Eller så kan du sätta dig ner när du är ensam. Be dina guider att omge dig med ljus, skydda dig och inte släppa in någon som inte har där att göra, och säg sen högt att du vill tala med den personen du tänker på, och så berätta allt du känner och har tänkt. När du sen sitter tyst ska du ge akt på vilka känslor du får. Det kan ge en fingervisning om hur det du sa har tagits emot av personen på andra sidan.

Vad gäller medier kan det vara en bra idé att besöka ett sådant om du tror att det kan hjälpa dig. Hoppas någon har ett bra tips till dig i så fall.

Lycka till 🌺

Sagolikt
2017-09-01 14:35
#2

Tack för svaret NeferNefer. Djuret hade inte gjort något ont, det var mer att jag tänkte att anden hämnades på mig genom att ta ifrån mig någon jag håller/höll kär.

[NeferNefer]
2017-09-01 15:17
#3

#2: Jag förstår det 🌺

Berätta gärna hur det går.

Upp till toppen
Annons: