Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Vad är detta?!

2017-08-21 15:58 #0 av: [nollsju]

Jag har känt av saker hemma hos mig, har sett skepnader på nätterna osv, och nu när jag var ute så såg jag detta på altandörren, är det en inbillning eller vad sjutton är det? Har aldrig sett det innan, och jag rör aldrig fönstret på det viset, det kan inte va en slump att det ser ut som ett handavtryck från en demon eller nåt :S 
Är livrädd

Anmäl
2017-08-21 15:58 #1 av: [nollsju]

Jag såg det först nu idag, det var inte där igår... 

Anmäl
2017-08-21 17:13 #2 av: [NeferNefer]

Jag tycker det ser ut som ett skoavtryck. Någon som har sparkat på fönstret?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-08-21 17:51 #3 av: [nollsju]

Nej, ingen som rört fönsterna

Anmäl
2017-08-21 17:52 #4 av: [nollsju]

Det sitter rätt högt upp med

Anmäl
2017-08-21 17:53 #5 av: [NeferNefer]

Det ligger en fotboll på marken. Kan den ha sparkats mot fönstret och lämnat det där märket?

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-08-21 18:12 #6 av: [nollsju]

Nepp, det är inga som går här på altanen, plus att jag skulle hört det i så fall. Det är inte min fotboll nämligen

Anmäl
2017-08-21 18:12 #7 av: [nollsju]

Men jag hoppas det finns en logisk förklaring.. Den bollen har legat på samma ställe hela sommaren

Anmäl
2017-08-21 19:26 #8 av: Magi-cat

Det är absolut inget läskigt handavtryck, du kan vara lugn. Det är lätt att se en mening i  slumpvisa mönster. Det kallas pareidoli.

Kan det vara en fågel kanske som flaxat till med vingen?

Eller bara reflexer i rutan...

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2017-08-21 19:51 #9 av: [nollsju]

Avtrycket satt på insidan av glaset så det kan inte varit varken fotboll eller fågel, ingen reflektion heller då jag gick ut o suddade bort det nu..  :/ men jag inbillar mig säkert, kan väl va vad som 

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.