Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 978 ggr
HelgoMupp
8/19/17, 9:45 PM

Fysisk beröring från andra sidan

Har haft

Fysisk beröring från andra sidan men kan inte tolka vad de vill..

De smeker och skriver saker på mig..

Namn och årtal men när jag frågar får jag inga svar då skriver de symboler som jag inte ens vet vad det betyder..

Cirklar och olika symboler som jag inte kan tolka..

Har haft flertal medier hemma samt på distans men ingen värkar kunna svara på vad de vill eller varför de försöker kontakta mig..

Har någon här ute några bra tips..

Jag är inte kristen..

Det hjälper inte med att jag ber och försöker tro på det religiösa tron ..

Har varit med om en kompis flicka såg något o sa skall du inte säga något …

Hoppas att någon har ett vettigt svar …

En vilsen själ…

Helgo Mupp

Annons:
[Vandrar med Wolf]
8/20/17, 3:26 AM
#1

Jag tycker dom ger dig tydliga svar och kikar du på dina rader så har du svar redan där i form av årtal och namn vilket du kan forska vidare i. Hör med släktingar och bekanta om namn och årtal är nåt som känns igen och på så vis kan du förhoppningsvis få fram vem/vilka dom är.

Symboler däremot är så personliga så dom är svår för andra att svara på  och tänker du så ,så kanske det kan lossna för dig eftersom det i din vardag kan finnas symboler som du inte ens tänker på men nu kan du bli mer uppmärksam och på den vägen finna svar.

Lycka Till 🌺

drömmare
8/20/17, 11:35 AM
#2

svaren kan komma på  olika former, än vi är vana vid.  Det kan vara att man öppnar en tidning och fastnar på första sidan. ahaa !! så var det !

Isolede_Aurora
8/20/17, 7:49 PM
#3

Tycker det är obehagligt att det också är cirklar, liksom hos mig fast där låg leksakerna i en ring när vi kom hem!

Upp till toppen
Annons: