Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1363 ggr
Ak1144
8/12/17, 5:58 PM

Akut hjälp sökes!

Om du är känslig för negativa vibbar så läs ej vidare… Jag har hamnat i en extremt dålig situation, mentalt och spirituellt och är i desperat behov av hjälp. Söker någon som kan hjälpa oss (mig och mitt barn) ur denna situation med vägledning/råd. Har sen flera veckor tillbaka upplevt starka, VÄLDIGT starka låga vibrationer och massor av ljud, liknande binaural beats, och det är minst sagt obehagligt och skrämmande. Hör "röster" och andra otrevligheter som jag inte ens vill gå in i i detalj. Har förut provat lucid dreaming och astralprojektion, vilket jag nu inte har gjort på ett tag. Har läst om tex olika astrala plan och den astrala kroppen. Allt är kaos i hjärnan och jag får inte begrepp om någonting.. Söker klarhet i situationen, och behöver det omgående eftersom jag upplever det som att mitt barns "liv"/astralkropp är i fara, pga sakerna jag börjat höra, känner att jag börjar tappa verklighetsuppfattningen lite. SNÄLLA hoppas att någon som förstår sig på sånna saker kan hjälpa mig förstå vad jag kan göra för att ta mig/oss ur detta…

Annons:
abcö
8/12/17, 7:45 PM
#1

Du borde vända dig till en läkare. Det att du hör röster och andra konstiga symtom. Kanske akutpsyk jag vet inte. Men gå till hälsocentralen annars får de hänvisa dig vidare.

zepanita2
8/13/17, 9:26 AM
#2

lägre astrala plan finnes. Men vad gör du där. ? konract en sjaman.

Ak1144
8/13/17, 11:31 AM
#3

#1 Läkare är uteslutet, tack ändå. #2 Ja det är någonting som jag tror på också, därav är hela situationen ganska skrämmande. Försöker att inte vara i "dom lägre vibrationerna" för att kunna ha energi att hantera dagarna, men det är minst sagt skitsvårt, för jag är vääääldigt trött och utbränd.. Har du/nån någon koll på om astralkroppen kan lida eller dö? Ska googla också men frågar ändå. Tror även på telepati, kollektivt medvetande, intentioner och massa annat så därför har jag nu väldigt svårt att reda ut vad som är "verkligt" och inte, det är extremt frustrerande.

[Vandrar med Wolf]
8/13/17, 12:27 PM
#4

Astralkroppen kan aldrig någonsin dö det är vår ande som kan förflytta sig i tid och rum.Det du bör göra är att höja din egen energi,börja med att skapa ljus och beskydd,lyft in det positiva i ditt liv och lämna allt som känns negativt och drar ner dig för på så vis höjer du din energi och får en jämnare balans med allt.

Dock tycker även jag som det skrivs i #1 att konsultera läkare för att utesluta att det är nåt fysiskt eller psykiskt och det kommer från mig som vandrat den shamanska vägen i cirka 30 år och tar det andliga på största allvar men faktum är att innan du  konsulterar någon andlig utövare bör du först och främst kunna utesluta dom fysiska och psykiska sakerna. Det du skriver om att du är rädd för ditt barns liv får mig att fundera i helt andra banor än det andliga så besök läkare först och främst.

Dels för att det finns många charlataner som lurar av människor dyra pengar men främst för sin egen hälsas skull bör du konsultera vården  först sen om det visar sig vara så att du är fullt frisk och problemen kvarstår då först går man in med andliga metoder.

Sen är det så också att via forum kan man omöjligt få en hel bild av vad som sker,hur du ser och hur du hör är väldigt avgörande för om du är i obalans själv eller om det är andevärlden du hör.Mycket spelar in och därför när man utför shamanska metoder är det så viktigt att möta personen IRL och det här är inget man gör "omgående" som du önskar utan det tar tid,det kräver hårt arbete både från shamanen och klienten som får jobba med sig och sin egen personliga utveckling för att skapa balans och inre ro.

Hoppas du finner nån som kan bistå dig med hjälp men först gå till läkare för på så vis får du veta och är det inget fel då först kan andliga resurser tas till .Lycka till 🌺

Ak1144
8/13/17, 2:04 PM
#5

#4 om vi säger så här, så har jag tidigare i livet haft olika kontakter med läkare, jag har sjukdomar som jag lever med, men inte som kan kopplas till just dessa specifika händelser. Är dock väldigt tacksam för utförligt svar och jobbar väldigt mycket på detta med det positiva men det känns som jag ändå dras ner.. Ska inte vara negativ nu men är som sagt extremt trött. Ska inte påstå att jag är rädd för mitt barns liv rent fysiskt, utan mer rädd att det som händer mig "smittas av" på honom.. Om jag ska förklara utförligare vill jag nog göra det privat. Men tack 😊

Magi-cat
8/13/17, 9:01 PM
#6

#5 Eftersom du uttrycker farhågor inte bara för dig själv, utan för ditt barn, hoppas jag du följer råd att söka hjälp, i första hand hos läkare eller vårdcentral eller någon annan sjukvårdskontakt.

Det måste vara jobbigt att vara så extremt trött, och du behöver hjälp med det. Ta hand om dig! 🌺


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
Ak1144
8/14/17, 6:09 PM
#7

Det som är lite jobbigt nu idag när vi klev upp, är att jag kollade på mitt barns surfplatta och siffrorna på klockan flimmrade fram och tillbaka, från spegelvänt till vanligt… och direkt när jag tog fram mobilen för att filma detta så slutade det.. Kan inte påstå att jag känner mig mindre galen idag.

Ak1144
8/14/17, 6:10 PM
#8

#6 Tack 💛

drömmare
8/14/17, 10:06 PM
#9

Har du kaos som du beskriver är sakkunnig psykolog det bästa. tyder på stress.

Ak1144
8/15/17, 11:15 AM
#10

#9 Ja stressad är jag och har varit i över 2 år nu. Läste något om att hjärnan kan producera en högre mängd DMT vid stress som kan utlösa hallucinationer m.m. Rädslan har dock släppt nu, men upplever fortfarande mycket konstigt… Känns dock som att allt detta är på väg att bli bättre nu. Framförallt när jag ser att mitt barn verkar må alldeles utmärkt, trots det jag själv upplevt. Frånsett klockan och andra märkliga observationer jag gjort.

Upp till toppen
Annons: