Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1696 ggr
trulsa5
2017-08-04 01:35

fläckar

Jag förväntar mig inte att det är någon som kan tro mig, eller komma med en rimlig förklaring. Men alla svar har ett värde. Jag har så länge jag kan minnas varit med om konstiga oförklarliga saker. Sett, känt och hört. På nåt sätt har jag alltid kunnat förstå det, men det som hände Förra sommaren har jag ingen förklaring på. Som tur va var jag inte själv utan hade en med mig som också såg det. Jag vet att jag var väldigt ledsen under den här perioden av sorger som hänt i mitt liv. Jag satt hemma i min lägenhet och märkte att det dykt upp en fläck på min soffa i form av en perfekt cirkel. När jag tryckte ner min hand på fläcken blev den fuktig och torrt oljig . Jag tog bort kudden, la den på golvet och kände sen i taket för att se om det läckte någonstans, vilket det inte gjorde. Under tiden kudden låg på golvet (efter ca 10 min) dök det upp ytterligare en rund fläck i mitten, större än den förra och likaså den oljig. Min dåvarande pojkvän kom hem till mig och vi tog bort tyget för att känna om det var något i fodret på kudden, men där var helt torrt. Vi båda satt och såg på när ytterligare en fläck uppenbarade sig i tyget och ingen av oss kunde komma på någon fysiskt anledning. Då vi vänt ut och in på halva kudden. När vi sedan satt ute och rökte i köket hände något som fick oss båda att bli chockade. Min cigarett, mitt under ett bloss genom halva ciggen, blev genomblöt. Som att jag doppat den i vatten. Har någon nån förklaring till detta?

Annons:
trulsa5
2017-08-04 01:35
#1
trulsa5
2017-08-04 01:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
trulsa5
2017-08-04 01:40
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3
[NeferNefer]
2017-08-04 08:09
#4

Det här följer jag, och hoppas att någon har ett bra svar, för jag har varit med om liknande saker, fast i ena fallet var det min arm som helt plötsligt fick vatten på sig (ingen vattenläcka från taket, jag satt på en stol i ett rum långt från vattenkällor och var helt ensam), och häromdagen dök det upp en rund fläck med någon annan flytande substans på en möbel 🤔

AjnaV
2017-08-04 16:20
#5

Skumt och spännande!

Upp till toppen
Annons: