Annons:
Etiketthealing
Läst 925 ggr
Empaten Martin
2017-07-19 17:46

Hur ska jag egentligen göra?

Hej jag undrar, jag har nämligen healande händer och kan med lätthet heala mig själv om jag t ex har ont i magen. Men hur ska jag egentligen göra eller tänka om jag ska heala någon annan? Jag har lyckats några gånger om det varit något lättare som lite överansträngning i en handled. Då tog jag bara tag runt handleden och tänkte nu ska jag ta bort sin smärta. Andra gånger jag försökt heala bla ryggont så verkar jag bara flytta smärtan till en annan del av ryggen! Däremot är mina händer guld när det gäller massage! Då bara fokuserar jag på det faktum att jag vet själv hur otroligt varma mina händer blir och då bara tänker jag på värmen och tänker på att sprida den värmen både på djupet och bredden. Likaså undrar jag också om det är vanligt att man är mer effektiv med ena handen än den andra. Jag är vänsterhänt och upplever att jag har mer medial styrka i den än i högra. Andra jag pratat med som är mediala säger att jag har en blockering på hela höger sida. Så hur får man bort den? Kanske blev rörigt men jag skriver frågorna i nummer ordning. 1: Hur ska jag tänka när jag healar en annan? 2: gör jag bara fel eller kan man flytta problemet? 3: brukar man vara starkare i ena handen än den Andra? 4: Hur får man bort en blockering?

Annons:
Upp till toppen
Annons: