Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 574 ggr
lallinka
7/18/17, 10:12 AM

Drömtydning

Drömde i morse något jag inte alls förstår. Om någon har en bra tolkning så tas de tacksamt emot. Kommer inte ihåg hela drömmen men den biten som jag kommer ihåg såg ut så här:

Jag är ute och går och kommer går förbi ett hus. Det måste vara runt juletider för plötsligt ser jag en grupp människor stå utanför en dörr vid ett hus (någon annans hus) och sjunga en jullåt, som jag inte kommer ihåg exakt vilken nu. Jag känner starkt i drömmen att detta är änglar även om de ser ut som människor och jag hör deras röster, tycker de är så vacker sång och fylls med värme och lugn. 

En annan del av drömmen som jag inte vet om de ens hör ihop ser jag en person som va mamma till en klasskompis när jag gick i grundskolan. Alltså ingen person jag ens känner eller knappt ens pratade med då. Detta var ingen vän som jag har fortsatt umgås med så har inte träffat hennes mamma på många år. Jag vet inte ens om hon varken lever eller gått bort. Alltså ingen viktig person för mig, så varför såg jag henne i drömmen? 

Så, betyder detta något? Kan tillägga att jag är gravid med andra barnet och även under min första graviditet kunde jag drömma väldigt märkliga saker. 

Tack

Annons:
Upp till toppen
Annons: