Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 938 ggr
RainyDays
2017-07-13 23:45

Negativa energier

Hejhej!

Jo, jag bor i en helt vanlig lägenhet med min familj mitt i en stad, och har sen en tid tillbaka (vet faktiskt inte hur lång tid detta har pågått) känt mig väldigt spänd, illa till mods och rent ut sagt rädd på nätterna. Det känns som att det finns någon här som följer efter mig, tittar på mig och liksom ''lever'' i mitt hus. Värst är det i vårt stora badrum, när jag går in där på natten känns det precis som att någon stog bakom mig, tittar på mig, bara finns där. Jag skyndar mig allt jag kan varje kväll och vågar knappt borsta tänderna längre, för det är något som verkligen skrämmer mig, jag får så ''dåliga'' energier av att vara där inne. En gång när jag stog och tittade mig i spegeln kände jag ärligt talat hur någon började hålla på med mitt hår, och jag sprang ut i panik.

Efter ett tag började ''spöket'' våga sig ut ut badrummet och nu känner jag mig även starkt iakttagen när jag är ensam på mitt rum. Nu tillexempel, när jag skriver detta, var jag tvungen att lämna rummet för det kändes som att någon bara trängde sig på hursomhelst. 

Det känns som att det finns en ''extra'' familjemedlem som följer efter mig, sitter bakom mig på mitt rum, och liksom ''busar'' med mig, fast jag blir så himla rädd hela tiden bara. Men nu till min stora fråga: Kan det här ha med en gammal släktings bortgång att göra? Vi hade en väldigt bra relation till varandra och jag tänkte att det kanske är den  som försöker prata med mig eller något? Isåfall, hur slutar jag vara så rädd när jag känner av en närvaro?

(Måste bara tillägga, att det är bara jag i min familj som känner såhär, ingen förstår vad jag pratar om, haha)

Three.Twentyfour.Seventeen <3

Annons:
-Aida-
2017-07-15 11:38
#1

Inte ovanligt om en släkting kommer på besök, så länge denna inte gör något negativt i din omgivning finns det inget att vara rädd för.
Det kan kännas otäckt helt klart, men som du skriver så verkar denna inte göra annat än att bara vara där.
Är de släktingar brukar man kunna känna igen typ kännetäcken, min farmor kittlade mig under fötterna till exempel och gjorde det efter sin bortgång, så jag visste det var hon.

utlandssvensk
2017-07-18 21:10
#2

Svart att tanka mig att det ar en slakting. En slakting som stod dig nara skulle inte vilja skramma dig.

Rent spontant sa kan det vara sa att en tidigare person som hyrde lagenheten dog dar. Kanske i just badrummet och ar nu nyfiken pa dig av den enkla anledningen att du "kanner" att det ar nagon dar.

Prata hogt i lagenheten att det far vara nog nu och att h*n ska ga mot ljuset. Finns sakert manga tips du kan lasa om pa denna bloggen.  ;)

Upp till toppen
Annons: