Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övningar

Bild

2017-07-08 10:23 #0 av: Dimocarpus

Hej!

Jag tänkte göra mer avancerad övning. Det här är en bild som jag själv har tagit. Berätta för mig vad ni ser och känner när ni ser bilden. Ställ frågor om det är nåt ni undrar över. PM går också om man vill ta det privat.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Anmäl
2017-07-08 16:30 #1 av: flocken

För mig. Blev varm o trygg. Fullmåne. kyrkogård, träd. Behöver inte vara kyrkogård. Men en äldre Plats. Inget obehagligt alls.

Sajtvärd rexkanin & fibromyalgi Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.