Annons:
Etikettandlighet
Läst 1161 ggr
Ingrid79
2017-07-05 14:25

Ser tecken -inbillning?

Visst inte om jag skulle lägga detta i Andlig utveckling eller Övernaturligt men verkar som att Övernaturligt har mer aktivitet på forumet.

Har senaste året varit med om konstigheter (om ni läser mina tidigare inlägg) men detta är något annat och det kanske har att göra med att jag blivit mer öppen…

Har träffat en kille (eller pratat några ggr) som jag blivit förtjust i. Det konstiga är att han egentligen inte är "min typ" men jag känner en sådan dragning till honom och det känns som att jag träffat honom förr eller känner igen honom på något sätt trots att jag vet att vi inte träffats. Vad han känner vet jag inte.

I vilket fall, han har ett ankare tatuerat på ena underarmen och nu ser jag ankare överallt! Jag letar inte efter dem utan blicken bara hamnar där direkt -en t-shirt på någon jag möter, ett inlägg på instagram, en film där blicken bara hamnar på ett ankare på väggen osv.  

Det är lite underligt, har ni varit med om liknande? Hur ser ni på Tecken från universum?

Annons:
[NeferNefer]
2017-07-05 14:29
#1

Synkronicitet, det är ett bra tecken 👍Jag tar det som puffar från andevärlden att jag är på rätt spår, eller som ett Tecken på vad jag ska fokusera på.

[Vandrar med Wolf]
2017-07-05 17:36
#2

Instämmer med Nefer det är ett gott tecken 👍 och nej du inbillar dig inte 😎

Tänker också på själsgrupper för dom kan vi möta under livets gång och det kan kännas som du beskriver samtidigt så är dom inte våran typ men vi har en samhörighet om det är nån ur en själsgrupp som dyker upp under våra livs gång och vår ande känner igen dom omedelbart och då uppstår en enormt fin känsla inom oss när anden talar sitt klara och heliga språk.

Själsgrupper ser väldigt olika ut från ande till ande och dom flesta har grupper där alla en gång inkarnerat i mänsklig form medan andra har grupper där djuren dominerar och har funnits med under våra liv så det ser oerhört olika ut och är så individuellt vilken livsform man väljer inom gruppen.

Min guide och jag är dom enda som inkarnerat som människa medan resten av vår själsgrupp funnits med både honom och mig i olika arter av djur allt från häst,hund,katt med mera och dom är vår själsgrupp och vi har en enorm samhörighet som speglar våra jordiska liv på ett alldeles speciellt plan och på så vis har vi kunnat känna igen varandra och samma för dom som inkarnerar i mänsklig form så känner man igen varandra andligt.

Kort förklarat och väldigt enkelt i ett ämne som är så stort men där kan du ha förklaringen  att du känner dragning fast han inte är din typ och att ni ingår i samma själsgrupp.

Ankare, vad känner du med ordet ankare ? rent spontant får jag till mig orden tro,hopp och kärlek och att det är ord som du ska anamma, ta till dig och inte tvivla en endaste sekund på för dom för dig samman med  en ren kärlek en kärlek som alltid finns och kommer att finnas där hos dig.

Går inte in djupare på det där utan din tillåtelse men tillit och den tröst du får den ska du verkligen ta till dig  och absolut inte ifrågasätta.

Jag vill bara ge dig en stor stor stor kram med orden  ,vet jag finns där vid din sida i alla lägen tvivla aldrig någonsin på mig .Jag är med dig i varje andetag och varje sekund .Du hör och ser mig och tvivlar samtidigt som du vet att jag finns 🤗❤️🤗

Nu har jag passat på att fuskläsa lite efter att jag skrev inlägget och jag säger det igen,tvivla aldrig för kärleken är den absolut största vi har så även mellan världarna ,tro mig jag vet ❤️

Ingrid79
2017-07-05 20:08
#3

Tack för era svar!

Jo detta med synkronicitet har jag hört talas om men det är ändå lätt att tänka bort det som sammanträffanden, fast i kombination med att jag känner så här för den här killen så är det lite konstigt faktiskt.

Hur vet man vad som är meningen, d.v.s. om man ska bli ihop med personen, om man ska vara vänner eller kanske bara träffas för en kort period? Jag skulle ju kunna tänka mig den här personen som en romantisk partner med det kanske inte är meningen?

Vandrar med wolf: Du får gärna gå in djupare på det du skrev. Du kan gå in lite djupare på allt du skrev, det var intressant.

Ingrid79
2017-07-05 20:15
#4

Vandrar med Wolf: var näst sista stycket en hälsning till mig på något sätt? Jag fick en sådan känsla nämligen.

[Vandrar med Wolf]
2017-07-06 08:59
#5

# 4 Visst var det en hälsning,ville inte skriva det eftersom det viktigaste är att det landar rätt hos dig och det verkar det ha gjort,härligt 👍

Ingrid79
2017-07-12 08:54
#6

Har fortsatt under dagarna som gått att vara "utsatt" för ankare. Igår råkade jag titta precis när en kille drar upp sina kalsonger lite och gissa om det var ankare på dem? Sen möter jag en kille i ankar t-shirt på en parkering, sen ytterligare en person med ankar t-shirt på ett annat ställe. Går sen i hamnen och tittar på en husvägg, första blicken landar på är hamnens emblem med ett ankare.. Det är ju inte så att min blick letar utan blicken hamnar på ett ankare direkt när jag kollar upp eller åt sidan. I förrgår var vi på en badstrand (ej kusten) och jag kollar åt ett håll, blicken fastnar direkt på en tygpåse som hänger på en barnvagn. Givetvis ett stort ankare på. Jag fattar inte riktigt om detta kan ha samband med killen jag blivit intresserad av eller om det är något annat.

Annons:
Upp till toppen
Annons: