Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 1176 ggr
sazza27
2017-05-23 12:21

är det nån som känner av nått?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej :)

För ett par månader sen började jag höra ljud runt om i lägenheten oftast från hallen men även andra delar av lägenheten och till en början så var det mer ljud som man kunde skylla på att det måste vara korsdrag eller nått liknade men sen började ena hunden bli orolig och nu börjar ljuden bli mer tja vad ska man säga som att det är nån där typ även om man vet man är själv hemma så är det nån som går runt typ, och det är inte bara jag som hör det utan hela familjen.

vi har även vid olika tillfällen sätt en mörk skugga som swisar förbi typ, så nu undrar jag är det någon utav er som känner av eller ser något?

ps titta inte på röran i hallen :)

Annons:
bernadette
2017-05-24 11:44
#1

Hej! Jag gör ett försök att känna in.Rätt så omgående känner jag att det är stark energi i ert hem och att det är kopplat till en äldre tant som är avliden men som dessvärre inte förstått det själv.I bakgrunden finns även en lätt närvaro av en manlig ande.Känns som hennes make men han däremot fattar att han är död.Han var väldigt snäll och mild då han levde.Gör inte så mycket väsen av sig nu heller.Men det är den gamla damen som ställer till det.Verkar som att hon bott där.Slutet av 70-talet eller början av åttiotalet.Hon gick med ett hjälpmedel som ser ut som en föregångare till dagens rullatorer.Men den hade inga hjul.Hon hade problem med hosta och andnöd.Hon var sjuklig.Annars en helt vanlig snäll dam.När hon var friskare höll hon på med att arbeta utomhus.Hon visar mig inte vad det var hon gjorde.Hon var mycket utomhus.Finns det andra byggnader på tomten?Hon gillade musik.Ser henne gå in i ett kök och sätta på radion.Hon vill inget ont.Hon har bara inte fattat att hon inte längre lever i vår dimension.Hon ger mig också ett namn: Maja.Det känns att maken hade gått bort före henne.Det är stark energi kring denna dam.Samtidigt känns det som att det periodvis kan vara lite lugnare och tystare.Det var allt som jag kände… Mvh Bernadette

sazza27
2017-05-24 12:08
#2

oki då vet jag :) jo de finns många hus runt om

converge
2017-06-02 12:54
#3

Jag känner av en äldre man. 75 års ålder ungefär. Han bär gummistövlar och blå arbetarbyxor, som är instoppade i stövlarna. Han bär fiberpäls och skärmmössa.

Han är sammankopplad med en svart katt men jag vet tyvärr inte vad detta handlar om.

Upp till toppen
Annons: