Annons:
Etikettandlighet
Läst 554 ggr
Empaten Martin
2017-05-22 14:05

Behöver nog komma i kontakt med min ängel

Hej. Det är som så att jag verkar blivit sjuk på något sätt och är därför trött för jämnan. Detta gör att jag verkar få svårare med mitt mediala och känner mig ofta avstängd. (Söndagen sov jag bort och vaknade inte fören 21.) Det känns som att min ängel försöker få kontakt med mig, alltså jag känner på något sätt som någon försöker nå fram till mig och likaså känner jag en lust av att prata med henne men jag når inte fram och jag hör inget svar när jag kallar på henne. Jag vet inte vad jag ska göra. (Jag vet inte om någon av er kan hjälpa mig att antingen prata med henne eller hjälpa mig få kontakt) det enda jag känner till om henne är att hon ska heta Elin eller Ellen. Hon är rätt lång och väldigt smal, har långt blont nästan gyllene hår och har en sammetslen röst

Annons:
Amandla
2017-05-22 16:29
#1

Om det är en avläsning du vill ha hjälp med så ställ din fråga i Avläsningstråden istället. Allra bäst är det om du själv tar kontakt med din guide (ängel eller vad du nu vill kalla henne/honom), har du sett Hjälptråden? Särskilt #6 av: Fjäril kanske kan vara något för dig. Klicka på de underprickade orden ovan så kommer du rätt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: