Annons:
Etikettintuitionsövningar
Läst 744 ggr
flocken
2017-05-18 15:53

Detta med hus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag blir så fascinerad av vad hus kan medla. Detta hus hittade jag långt ute i skogen när jag var ung. Kom inte ihåg hur jag tog mig dit. Tog nästan 14 år innan jag hittade det igen. Blev kär i detta ställe första gången och inte kunnat släppa det. Idag var jag där ute igen. När jag står på gårdsplanen känns allt bra. Gick till huset. Den känslan. Det är något med det huset. Något har hänt bak i tiden. Blev matt, orolig. Ser ni något? Känner något?

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
bernadette
2017-05-19 07:26
#1

Jag känner att det är en speciell plats.Tät skog runtomkring omgivningarna.För mig känns det som ett torp.Nedtrampat visset gräs omgärdar huset.Här har det bott barn en gång i tiden.Flera stycken.Skuttar omkring i vita enkla nattlinnen.Sjukdom hos något av barnen.Föräldrarna känns på nåt vis lite frånvarande.Någon vuxen som bott där har även råkat ut för en arbetsrelaterad olycka.Ser en lie.Det känns som att det ligger lite ledsamma energiminnen kvar på platsen bara.Känns som att vi pratar om 1800-tal.

Upp till toppen
Annons: