Annons:
Etikettövrigt
Läst 781 ggr
Fillifjonkan60
4/25/17, 8:59 PM

Måste bara skriva av mig...

Känns som jag håller på att bli lite knäpp.

Häromdagen skulle jag välja en bok att läsa, en vanlig roman bara och får istället syn på en bok som jag inte känner igen. Meditationens hemligheter.

Ok, kanske inte så jättekonstigt, har ju lite dåligt minne så jag kan ju ha köpt den nån gång och glömt, men brukar veta vilka böcker jag har.

Jag har alltid ett lypsyl liggande på ett sidobord bredvid soffan och igår när jag skulle ta det så låg det två stycken där helt plötsligt. 🤔

Och så nu idag… Jag fick sms om ett paket var på väg och lite senare att det var framme. Orkade inte gå och hämta det idag, men nu när jag skulle kolla på vilket ställe jag skulle hämta det (beroende på om det kommer med posten eller schenker) så finns inte sms:n kvar!

Blev osäker på om det kanske hade kommit på mailen istället så jag kollade på datorn också, men icke.

Så nu undrar jag, är det jag som är helt knäpp eller vad? Kände bara att jag behövde skriva av mig nånstans.


I Sverige har vi yttrandefrihet
men bara om vi yttrar oss rätt.
Kallas inte det diktatur?


Annons:
selma4386
4/27/17, 9:33 AM
#1

Du kanske har någon i din närhet som har dött som vill nå dig? Eller så kanske du bara är stressad hihi ;)

Upp till toppen
Annons: