Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 988 ggr
Empaten Martin
4/5/17, 11:02 AM

Ger självmord kvardröjande energier i bostad?

Hej. Det är som så att jag söker lägenheter 3or och den enda lediga har jag fått höra i efterhand är just den lägenheten där en person skjöt sig. Med andra ord finns det INGEN som vill ha den lägenheten! Så risken/shansen är ju rätt stor att jag kommer bli erbjuden den. Nu är ju frågan det lär ju vara rejäla avtryck efter det självmordet. Och han skjöt sig så det har varit stänk på både väggar och tak…. Hur dom sanera lägenheten vet jag ej, men en sanering tror jag inte städar bort händelsen. Jag är väldigt öppen empatiskt och även fortsätter utvecklas medialt men han svårt ibland att kontrollera det så jag vet ju inte hur jag skulle reagera om jag kollar på den. Går det att städa bort händelsen på något sätt och fylla lägenheten med positiv levande energi om jag skulle bli erbjuden den? För nu är jag hemlös och bor tillfälligt hos en kompis.

Annons:
Aleya
4/5/17, 11:09 AM
#1

Jag har bott i flera olika lägenheter. Och jag vet inte om någon har dött där eller ej. Säkert har det hänt. Men jag har inte märkt av något konstigt. Så jag tror att du kan ta lägenheten om du känner att du vill. Bara för att någon dött betyder inte det att nått blir kvar i lägenheten efter dom.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Sjuttan
4/5/17, 11:32 AM
#2

Kanske be om visning och själv känna efter på plats? Aa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Amandla
4/5/17, 12:22 PM
#3

Jag förtydligade rubriken.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
J-Artur-K
4/6/17, 4:39 PM
#4

Jag skulle rekommendera att du kollar/känner av lägenheten på plats. Som nämnts tidigare så behöver ju anden inte vara kvar där trots att den tog sitt liv. Men om anden är kvar där kan det skapa obehag o möjligen starka obehag beroende på hur anden känner sig som. Men be om få titta på platsen innan du bestämmer dig. Jag själv skulle aldrig ta ett boende jag inte sett på plats.

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: