Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1175 ggr
Rosisa00
4/1/17, 11:00 PM

Övernaturligt

Vet inte riktigt vad jag ska göra och vågar inte säga till någon som jag känner påriktigt så jag vänder mig hit… Jag vet inte riktigt om det bara är en massa sammanträffande men jag har 2 Gerbiler, de gör aldeig några ljud men jag kan liksom typ prata med de när jag bara tänker. De kan titta upp på mig när jag säger deras namn i mina tankar och om jag vill att de ska komma till mig så kommer de? Det händer också att hundar och katter liksom vill hälsa. Jag är inte så förtjust i katter men de kommer alltid om jag stöter på en på gatan, och de drar sig mot mina ben och liksom typ gosar med mig. Med hundar så är de aldrig agressiva eller biter mig. Även om de är vakthundar och biter alla andra? Det som fick mig att tycka att allt bara är jätte konstigt är att när jag en gång var påväg hem efter skolan så tänkte jag för mig själv "Vad gör den där fågeln? Hur kan den inte förstå att man inte kan hacka mot en vägg?" När jag berättade för en kompis som jag pratade med på telefon så vände sig fågeln om och tittade på mig, jag stod någon meter från den men den flög inte iväg. När jag fortsatte gå så hoppade den efter mig en stund. Men sedan så fortsatte den att hacka i väggen… Detta är väldigt förvirrande och det känns övernaturligt. En annan sak som brukar hända är att saker jag drömmer händer påriktigt… Jag drömmer inte så ofta "realistiska" drömmar utan mer lekar osv. Men när det väl händer att det skulle kunna vara verklighet, så händer det nästa dag eller någon vecka senare… Det känns som jag blivit galen och vet nt vad jag ska ta mig till. :( Kan någon förklara vad som händer?

Annons:
Magi-cat
4/2/17, 8:41 AM
#1

#0 Du är bara att lyckönska som har så nära till djuren att de litar på dig och dras till dig! Tänk på att djuren är mästare på kroppsspråk och kan läsa av människor. Säkert känner de inget hot från dig. De har också ett fenomenalt luktsinne och känner även där att att du är vänligt inställd. Inget konstigt alls alltså, bara fint.

Det behöver således inte ens vara något övernaturligt. 🙂

Naturligtvis är du inte alls "galen". Drömmar är intressant. De är ofta en bearbetning av det vi upplever under dagen eller dagarna före och det kan vara något där som vi snappat upp omedvetet och gör en "film" av i drömmen, ett möjligt scenario. Ibland händer det, ibland inte…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Rosisa00
4/2/17, 8:47 AM
#2

Känns skönt att få en normal förklaring :)

Magi-cat
4/2/17, 8:50 AM
#3

#2 Du behöver inte vara orolig. 🌺 🐶❤️🐱


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

kim1980
4/2/17, 4:10 PM
#4

Finns inget övernaturligt vara rädd för. Har aldrig förstått folk i det. Annars kan jag för det mesta sätta mig in i andras tankar känslor. Mer skrämmande med för varm gjord klimat. . I alla fall så är det som skrämmer mig . Är ju fantastiskt att du har djur gåva. Är med sån många djur faller för mig. Vi vill djuren väll inget hot sen så är djur duktiga på läsa av folk.

J-Artur-K
4/7/17, 1:26 AM
#5

Håller med om saker som nämnts om att djur. Djur är som mästare på att läsa av människor. Är ju inte bara igenom vårat kropps språk i min åsikt. Du har mer utvecklad synsk gåva i min åsik. (men sedan bero det ju på vilket djur det är o så med men allmänt i alla fall i min åsikt) Läsa av tankar o så. Känna av andar allt möjligt. Som ex en hund o katt har mycket större förmåga inom detta område än vi förstår. Ser inget konstigt med det du nämner o du kan vara helt lugn  🙂

Ny dag nya möjligheter

Sjuttan
4/7/17, 10:30 PM
#6

Jag skulle tro att du kan utveckla din kontakt med djur till att kunna kommunicera med dem. Alltså med tankar och bilder inom dig få kontakt med djur och även få svar som kommer till dig med tankar o bilder från djuret. Jag vet personer som blivit skickliga på detta och som hjälper folk att lösa problem med sina djur. Det finns böcker som skrivits av sådana människor. Att du känner på dig eller drömmer om händelser som sedan inträffar, kan många andra känna igen. Somliga människor verkar kunna utveckla detta och bli mer eller mindre mediala. Hopas att det känns bra för dig. Lycka till!

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

Annons:
[Jbgs]
4/8/17, 8:52 PM
#7

Hållet med #5 som formulerade orden bra

ogre79
4/11/17, 11:18 PM
#8

så fort jag inte tänker och rör mig runt sp kommer tankar i mitt huvud.

lärt mig ignorera dem men dom finns.

för even in bilder och har kommit på att jag kan ocksp fram kalla dessa bilder i mitt huvud när jag blundar.

typ mitt 20 år gamla döda hund som jag saknar.

det med bilder när man blundar är lite konstig eftersom dem rör sig i ett kort eller kortet rör dem.

Upp till toppen
Annons: