Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 734 ggr
Empaten Martin
2017-03-12 01:29

Vaknade med ett handavtryck. Samt oskyldigt förvandlas

Hej jag skulle vilja höra vad ni tror att jag mötte i en dröm jag hade när jag var yngre. Jag drömde att jag var ute och åkte skateboard en mörk höstkväll. Det kändes väldigt dystert och jag åkte ner för en lätt nedförsbacke. Då ser jag en man i hatt som går framför mig i samma riktning jag åker. Och ju närmare jag kommer mannen desto mer otäck och skrämmande känns det. Precis när jag åker upp jämsides så hugger han tag i min underarm och jag vaknade med ett ryck! Och jag kollade på min arm och där fanns ett tydligt märke av ett grovt handavtryck! En annan dröm jag plågades av rätt ofta faktiskt var ett monster som jagade mig. Utseendet på drömmen kunde se lite annorlunda ut men ett par saker var ALLTID det samma!!! Monstret var förklätt till något oskyldigt men ett kännetecken var att en tass eller hand/fot (beroende på om det var förklätt till mäniska eller djur) var dubbelt så stor. Så fort man upptäckte det så förvandlades det till en stor best!!!! Han vrålade inte eller något utan han gick bara efter dig. Och du kunde verkligen inte få stopp på den!!! I sista drömmen med monstret lyckades jag kontrollera mig själv så jag la mig ner och bara blundade. Det monstret gjorde var att kasta iväg mig……

Annons:
Upp till toppen
Annons: