Annons:
Etiketterreinkarnationtidigareliv
Läst 1312 ggr
Empaten Martin
3/10/17, 9:26 AM

Ihjälstångad

Hej jag har ett märkligt minne jag inte kan förklara. Jag har ett minne av att jag var bonde eller dräng. Jag var ute i en hage med boskap för jag hade sett något där som kunde vara farligt för djuren. I hagen visste jag att det fanns en tjur, den var lugn för det mesta men den kunde vara lurig. Medan jag gick runt och kollade efter det farliga hör jag något stort tungt komma rusande mot mig. Jag vänder mig snabbt om och det är tjuren som stångas ner mig. Jag hamnat på backen och han stångas gång på gång. Sedan försvinner jag. Nästa sak jag kommer ihåg efter det är att jag står och ska göra några val inför min återfödelse. Jag ska välja om jag ska bli en man eller kvinna. Om mitt liv ska börja bra men sluta tragiskt eller tvärtom. (Med tanke på att jag blev mobbad hela skoltiden och hela min ungdom har varit väldigt tuff även på hemmafronten så antar jag att jag valde tragisk början) men jag har en känsla av också att när jag dog så lämnade jag efter mig en fru. Men jag hittar inget när jag googlat på internet om gamla olyckor. Jag kan inte komma på när jag skulle levt så det är kanske möjligt att det aldrig blev dokumenterat. Är detta verkligen ett minne och var levde jag i så fall och när? Och vad lämnade jag efter mig? Var det mer än en fru? Och i så fall kan det vara min ena arbetskamrat som jag verkligen klickat med? (Enligt ett annat medium så har vi mycket bakom oss. Och i ett av våra tidigare liv så har vi varit syskon som tvingats kämpa tillsammans) vad kan ni få fram? Det känns som att det är en massa frågor om detta så ursäkta om det känns rörigt. Mvh//:Martin

Annons:
NesoOberon
3/10/17, 11:10 AM
#1

Har du någon uppfattning om under vilken tidsperiod du var den här bonden?

Empaten Martin
3/10/17, 11:17 AM
#2

Nej inte riktigt…. inte mer än klädstilen var liknande Emil i Lönneberga….

NesoOberon
3/10/17, 11:19 AM
#3

Okej. Jag har inga intuitions-känslor eller rent spontana tankar om det här, men då vet jag om jag googlar runt.

Upp till toppen
Annons: