Annons:
Etikettofftopic
Läst 1020 ggr
Allie001
2017-03-06 18:46

Övernaturligt igenom teknik?

Jag valde kategorin "off topic" för att jag inte visste vart jag skulle sätta den men aja. Det har hänt en hel del skumma saker för mig igenom teknik t.e.x min ipad. (Låter lite konstigt jag vet).Fast det har även varit lampor som har satt på och av sig, datorn som startar från ingen stans. Först så var jag skeptisk och nonchalant mot allt, fast det hände en grej som skrämde upp mig riktigt rejält en gång. Jag har alltid varit interesserad av skräckhistorer, eller creepy pasta m.m. Och så rekommenderade en kompis till mig en pod där dom berättade om mord som skett i sverige. Jag lyssnade på några stycken och tillslut kom jag till en pod om en flicka som hade blivit mördad. Jag försökte klicka på den flera gånger fast ipaden envisades och ville inte. När jag väl lyckades så gick den ur av sig själv, och jag blev irriterad och försökte klicka en gång till fast då var det som att den fick kalabalik. Först trodde jag att den bara glitchade, men det hände under en så lång period och jag tog bort pod sidan. Iallafall så gick den ut och in ur safari, zoomade in och ut flera gånger konstant, och den gick även in i andra appar. Det sista som hände var att den gick in på kik och så skrev den "mamm" inne på min kompis och min chatt, SKICKADE det och vid det laget var jag vettskrämd stängde av ipaden och gick in till vardagsrummet. Googlade lite på det men det verkade inte som att det hade hänt någon annan? Förmodligen så var det säkert ipaden som hackade upp sig, fast jag tycker ändå det är interessant att veta om det faktist har funnits folk som varit med om samma sak, eller om jag bara skrämmer upp mig själv :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: