Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 897 ggr
ogre79
3/1/17, 1:16 AM

visual snow eller andar

kan visual snow förvandlas till mäniskor elller kort till mäniskor för jag såg det igar

 en svart liknande moln förvandlades till kort som sen fick form i en mäniska som sedan flög ock går igenom väggar ooh det var djur där också.

eller var det här nåt annat för i vanligt fall mitt visual snow ser jag bara en massa bilder nästan som den rör min näsa

Annons:
drömmare
3/1/17, 10:39 AM
#1

Detta har hänt mig oxå. 

Det är främst en persons tankar som vill ngt, (på gott o ont) till en viss person eller egentligen till sig själv ..oftast. Om man typ hatar nogån eller något tillräckligt mycket o fokuserar  all energi till en viss person så kan det materialiseras.   På just ovannämnda sättet. Det kan mycket väl vara dina egna tankar som du bär inom dig. Dom behöver inte vara mörka.

ogre79
3/1/17, 7:42 PM
#2

men jag vet inte vilka dom här mäniskor är har alldrig set dem ock visa har gammal modiga kläder ock flickor harjag set med sin mor eller far.

ju när jag ser så här ock typ  tänker glass med vatten så hade jag ett glass med vatten i min hand som jag ville ha.

men som sagt om allt är bara jag

 varför är det i princip inte bara sexiga kvinnor som jag ser i så fall.

drömmare
3/2/17, 3:25 PM
#3

När man läser mellan raderna vill jag hålla till min tolkning. Du är ödmjuk men ändå…

ogre79
3/3/17, 2:31 PM
#4

tack för din förklaring.

kan man tolka det som en låtsas vän som barn i 3 eller 5 år brukar ha.

jag är en tvilling så jag har alldrig behövt en när jag var liten.

jag bor med mitt mor för tillfället har inte myckat att göra med min tvilling ock går alldrig ut nu för tiden.

kan ibland känna mig bli kramad men det finns inget där.

i princip jag försäker inte tänka på vad jag ser utan mer vad jag kan känna.

ogre79
3/3/17, 2:39 PM
#5

ock ville säga att när jag var i det tillståndet ock såg dem här mäniskorna ock var i detta rum så ville jag testa vad jag kunde göra.

jag tänkte att taket var lågt så jag lyfte up den ock utökade vägarna eller bred ut dem.

jag skapade en liten swimming pool i mitten at golvet.

vet det låter lite knäpp men jag ville see vad jag kunde göra i en sådan rum.

nyfikenhet ock experiment.

Upp till toppen
Annons: