Annons:
Etikettmedium
Läst 894 ggr
Frida Bergqvist
2017-02-20 18:12

Medial grupp sökes

Hej, jag har varit mottaglig sedan ungdomen, som jag kan minnas. Sedan varit öppen mer eller mindre beroende på livssituation. Nu befinner jag mig i harmoni och avklarat svårigheter, och kan i stort sett slappna av och bejaka medialiteten fullt ut. Naturligt, en samtidigt känner jag mig annorlunda. Jag har ganska frekvent kontakt med människor på andra sidan som pockar på mig, men snällt väntar på sin tur. Ännu har jag inte gått en mediumkurs med certifikat, men det känns intressant att göra om jag hittar en passande (närliggande) kurs. Eller behöver en resa längre för det tro. Idag söker jag mediala som gärna diskuterar regelbundet sina händelser och möten. Vet inte hur jag ska göra för att starta det hela. Har träffat mina närmsta Men höra namnet är mer sällsynt. Hör iblan första bokstaven. kollegors döda anhöriga med tydliga bevis på att det var dem. Jag frågar efter specifika detaljer och viktiga händelser, eller situationer de sett göra när de besökt dem, så att jag kan förmedla det. Att de faktiskt varit på besök. Jag var ju inte där då det hände : ) Det roliga är att husdjuren är tydligast som gått bort! Och är med på andra sidan. Någon som känner på samma vis? Min starka sida är clairsentience, tex vet hur de dog och hur de ser ut. Namn svårare. Detaljerna blir som ett pussel som en inte bör formulera om, utan bara låta det som kommer vara. När det stämmer känner jag stort lugn i det. Skriv gärna om ni också är mediala! / Frida

Annons:
[NeferNefer]
2017-02-20 18:17
#1

Mycket intressant. Hade du tänkt dig att gruppen ska träffas IRL (i så fall, var? Vilken ort?), eller över internet?

Jag har gått kurser för lite olika medier, shamaner och andra andliga utövare, men jag har med mig medialiteten sedan jag föddes. Det kurserna har hjälpt mig med är att utveckla mina gåvor. Det är också trevligt att träffa andra som är intresserade och kunniga.

Frida Bergqvist
2017-02-20 21:00
#2

Kanske i detta forum eller något annat, utan att bli dömd. Det kan ju låta väldigt flummigt för den som absolut inte tror. Tycker det själv ibland och skrattar, men vet att de finns där på andr sidan.

[NeferNefer]
2017-02-20 21:28
#3

Jag är intresserad. 🙂

Neolai
2017-02-20 21:43
#4

Jag är också intresserad, beroende på var i Sverige det är!

andres
2017-02-21 08:05
#5

Hej på dig Frida / var bor du.

Frida Bergqvist
2017-02-21 19:33
#6

Hej, det kanske passar bra med forumet här att börja med. Får se vilken typ av mediumkurs jag ska börja med. Klarar mycket av detta själv, men behöver övade. Har inte helt kläm på datum och siffror. Etc. Symbol för februari. Mm. Har börjat ringa in återkommande kännetecken på mitt vis. Bor i Stockholm så ev en liten cirkel här i så fall i framtiden för dem som funderat på att gå mediumkurs ex. Jag har tre guider som jag känner till och några Kraftdjur.

Annons:
andres
2017-02-22 19:19
#7

Hej igen. Tack för info. Ja Stockholm är tyvärr för långt emellan. Vi är några runt Malmö som ses och tränar / övar. Vi gick flera år på kurser Hos Erika Som var med och startade tidningen Nära med Benny . och nu fortsätter vi att träffas och övar, känner av / läser av mm. Vi tänkte utöka gruppen om vi finner någon med rätt intresse mm.

Upp till toppen
Annons: