Annons:
Etikettupplevelser
Läst 845 ggr
sdm_b
2/19/17, 9:12 AM

Någon som söker kontakt?

Hej, jag funderar ofta om det finns någon som vill ta kontakt med mig eller om det är det tekniska som lever sitt eget liv. Började en gång när jag hade pratat i telefon, när jag lagt på så började mobilen spela upp en låt, som jag vet att jag aldrig lyssnat på, på mobilen. Men det var ännu märkligare när jag hjälpte min mamma o torka disk när jag varit där och ätit, hade mobilen i fickan, med sånt här tjockt väskskydd, den böjade spela nån gammal svensk låt jag aldrig förr hört. Min mamma o jag kollade på varann o när jag tog upp o tittade på mobilen, var den inte igång. Min hund morrar och skäller ofta rakt ut i luften här hemma hos mig o min sambo. Och jag kan känna en närvaro. När jag filmar min hund ser jag ofta, vad är det det kalkas Orber? Fläckar som dansar. Igår på förmiddagen när jag körde min bil så spelade min bilstereo upp till dans, men stereon var inte ens igång, ändå spelade den upp en låt "dont you remember med Adelé". På kvällen gick min bil sönder på väg till min bror. Den fick bärgas hem till mina föräldrar, på nåt vis var jag tacksam att det hände utanför där mina föräldrar bor, då det visade sig att jag fattades bogseröglan o hade ingen möjlighet att fästa linan. För några år sen dog min fd sambo, han gjorde mitt liv till ett helvete när vi levde ihop o jag hade lämnat honom 2år innan han dog. Dock hade vi en väldig kontakt förr på andligt plan (den sidan jag har tappat bort). Vi utvecklades mycket tsm med, men han var svår att leva med. Jag har hatat honom för allt han gjorde mig och sen gick hatet över till sorg, förtvivlan. Och jag tänker ofta på honom. I veckan kom hans mor fram till mig o kramade om mig när vi mötes på badhuset. Vi har ignorerat varandra alla andra ggr vi möts där på vattengympan. Varför kom hon fram nu. Det är 2 1/2 år sen han dog. Min nuvarande sambos son dog för några månader sen, vilket är väldigt tufft för min sambo. Och mig. Kan det vara någon som vill hjälpa oss, mig. Förr kände jag alltid min mormors närvaro, hon vakade och var med mig. Men i takt med att jag inte mått bra stängde jag ner mig. Hur kan jag öppna upp o känna igen, eller det är kanske det jag börjar göra. Eller så står de där och bankar för dom vill jag ska se dom o känna igen. Händer andra märkliga grejor som grejor som försvunnit m.m

Annons:
Upp till toppen
Annons: