Annons:
Etikettupplevelser
Läst 1494 ggr
[lovvann]
2/15/17, 11:40 AM

Mystisk och skrämmande människa m. negativ energi

Hej! Jag blev precis medlem här för att jag har en fråga jag inte vet vart jag kan få svar på annars.

Det är så att det har börjat en ny person på jobbet. Jag jobbar som lärare och en ny lärare har anställts efter jul. Denna kvinna är fruktansvärt mystisk och sprider väldigt negativ energi. 

Redan första gången jag såg henne visste jag att det var något mystisk. Hon skapar en obehagskänsla och jag undviker gärna ögonkontakt. Det är inte bara jag som känner detta utan även tre till på jobbet.

Den här kvinnan är oerhört manipulativ, hon kräver hela tiden att man ska skjutsa hem henne, om hjälp med hennes katt och allt man kan tänka sig. Hon frågar konstant om man är arg eller sur på henne fast man inte gjort någonting över huvudtaget?

Jag har redan sedan första dagen känt att jag har träffat denna människa förut, fast att jag aldrig har det. En annan kollega känner likadant. 

Jag drömmer ofta konstiga drömmar om henne och inbillar mig att hon ska stå utanför mitt fönster på kvällen eller att hon ska sitta i bilen på morgonen när jag ska åka till jobbet, trots att hon aldrig gjort något liknande. Jag vill undvika all kontakt med henne då jag bara vet att det är något konstigt med henne. Hon sprider en sån otroligt konstig och obehaglig energi. 

Jag och mina tre andra kollegor har bestämt oss för att rena vårt arbetsrum (som vi delar med denna människa) men vit salvia och även lägga ut bergskristaller. 

Men det konstiga är ju att det är en levande människa detta, det är ju ingen ande utan hon är ju en riktig människa. Jag vet att jag är medial och  relativt "öppen" men det är sällan jag känner såhär om andra människor.

Vad kan det vara och vad kan man göra? Någon här som har något tips?

Annons:
OlgaMaria
2/15/17, 12:00 PM
#1