Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Finns det nån här

2017-02-11 18:47 #0 av: Sanel87

Finns det nån som är medium här

Anmäl
2017-02-11 18:52 #1 av: NeferNefer

Vi har inga anställda medier på den här sajten för att svara på folks frågor, om det är det du undrar över. Men har du frågor kan du ställa dem, så får de medlemmar som känner sig manade att svara göra det. Gäller det något du har förlorat kan du ställa frågan i Borttappattråden, och vill du ha en avläsning så ställer du frågan i Avläsningstråden.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-03-14 08:39 #2 av: Patriks

Vet ni någon som kan hjälpa mig?

Igår när vi kom tillbaka från läkarbesök så hittade jag min valp på 4 månader död i hundgården. Jag vill veta vad som har hänt, vet ni någon som skulle kunna hjälpa mig ta reda på vad som har hänt? 

Mvh

Patrik

Anmäl
2017-03-14 12:07 #3 av: Amandla

#2 En veterinär kan obducera valpen, det skulle jag absolut göra ifall det drabbat en valp helt oväntat. Sen kan du även ta kontakt med någon djurkommunikatör, jag rekommenderar Mrs Doolittle som finns på facebook. Hon är väldigt duktig och får kontakt även med avlidna djur.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2017-03-16 08:52 #4 av: Aleya

#2 bäst är om du kontaktar sva: http://www.sva.se/analyser-och-produkter/analyser-av-djur-och-foder/obduktion

Där står även priser för obduktion och dylikt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Värd för Endometrios samt medarbetare för Julen

Anmäl
2017-03-16 18:12 #5 av: [Starseed]

# 2 Patrik Hjärta

Jag beklagar förlusten av din fina valp Hjärta Det gör ont i mig för jag har vart med om liknande själv när en katt lämnade mig tio månader gammal helt utan synliga tecken  och där var obduktion inte till någon hjälp för katten var frisk i hela  sin kropp och i alla sina   inre organ .

Det händer att djur somnar in precis som vi människor också kan göra stora som små och det är inget konstigt däremot kan jag tycka att dom som länkar till obduktion kunde ha lite mer framförhållning och inte så brutalt säga kolla den här sidan,, ta hänsyn. ni är på öppet forum.

Anmäl
2017-03-18 18:07 #6 av: [Starseed]

Jag måste få be om ursäkt för jag kom över en tröskel vad gäller förlust av djur och den borde vara lika som människans värde och jag drog nog lite förhastade slutsatser av svaret som finns i inlägg tre och fyra .

Förlåt om jag lät nedlåtande för det var inte min avsikt tvärtom jag vill höja personer som Patrik för han bryr sig om djur  Hjärta

Anmäl