Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 943 ggr
Lizzasessan
2/10/17, 8:59 AM

Vem väckte mej?

Vill berätta o gärna en förklaring! Vaknanade tidigt i morse av att jag hörde att något som kände på då dörren dvs tog ner handtaget för att känna om det var öppet min första tanke var försök till inbrott blev så rädd att jag inte ens vågade gå o kolla utan jag låg kvar o lyssnade o höll i mobilen redo o ringa polisen men det förblev tyst o jag somnade om sen vaknade jag av nån stod brevid mej o pratade det ord jag kommer ihåg är att personen sa du o att det var en han med mörkt hår det har hänt förut att nån/nånting väcker mej o på nåtvis känner jag nån slags närvaro , ibland när jag sitter i soffan o tittar på tv kan jag nån över handen som lätt vind som far framotillbaka över handen ! Kan någon vänlig person här ge mej en förklaring? Kan tillägga att jag är i en ledsen period för det är jobbigt känslomässigt mellan mej o sambo vet helt enkelt inte om jag klarar att leva med han mer!

Annons:
Morgan Björkman Björling
#1

Det låter som att det skulle kunna vara någon från andevärlden som försöker berätta något för dig. Kanske din guide eller så. Denne kanske försöker ge dig tips eller råd. Du sa att mådde dåligt känslomässigt just nu. Så kan kanske vara något tips eller råd om hur du ska göra för att må bättre som denne vill ge dig? Lycka till och hoppas att du mår bättre snart!

Morgan Björkman Björling
#2

Förlåt att jag inte skrivit något tidigare. Har inte vart inne så mycket på sajten förens nu. Ser nu att det var några månader sedan du skrev om denna händelse. Hoppas att saker och ting har löst sig för dig och att mår bättre nu!

Dioramabyggare
12/5/17, 3:09 AM
#3

#0: precis som du har jag ganska många gånger kännt en "vind" över min ena hand, märkligt nog just när jag suttit och tittat på något tv-program. Det har alltid varit när jag varit lessen, och/eller saknat någon kär vän. Jag har varje gång tolkat det som en ängels närvaro, en ängel som velat trösta mig (hoppas det är tillåtet att skriva om änglar här?).

Upp till toppen
Annons: