Medium

Hur gå till väga

2017-02-09 11:26 #0 av: ellenors_

Hej hur kan man gå till väga för att hitta borttappade saker (har två saker på vift, har sökt i ca 2år) ringer man något medium googlade lite och fann något nr men hur vet man att de är bra? Liksom betala 200kr (antagligen per pryl) kändes dyrt. Och vi är dålig mobiltäckning så tänk om det bryta och jag får ringa igen för nya 200kr..

Hur gör ni andra?

Tror de är på samma ställe.
En vit psalmbok med mitt namn i guld på framsidan och ett (mitt som jag hade som liten) barnarmband med brunt läder och tenn.

Anmäl
2017-02-09 11:33 #1 av: NeferNefer

Du kan ställa din fråga i vår Borttappattråd. Jag brukar be mina hustomtar om hjälp, och då brukar jag snart hitta det jag letar efter. Andra brukar lägga en sax och en nyckel i ett fönster, så dyker det borttappade upp igen. Det är möjligt att det finns fler tips Tummen uppVi får se om någon mer skriver.

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2017-02-09 11:41 #2 av: ellenors_

Har skrivit i borttappade trådarna både förra året och nu i år. Har en sax och nyckel i ett fönster sen några veckor men icket. Jag tror att jag gömt undan dem för mig själv alldeles för bra..

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.