Annons:
Etikettertipsråd
Läst 1331 ggr
maränghjärta
2017-02-06 22:36

Tänker på en människa sedan en tid tillbaka.

Hej. Jag vet inte om jag har någon gåva eller liknande. Blir bara rädd när det händer något jag inte kan förklara. Till min fråga. Jag har sedan en tid tillbaka börjat tänka på en människa jag inte träffat på flera år tillbaka. Vi har inte varit ett par eller liknande men den här människan betydde personligen väldigt mycket för mig. Vet inte hur den människan kände för mig men jag saknar henne så otroligt mycket. Hon hjälpte mig med det jag tyckte var svårt och jobbigt och hon hade en otrolig posetivitet och glädje runt sig så fort jag såg henne mådde jag bra. Jag har märkt att jag ser upp till henne väldigt mycket fortfarande men har levt vidare. Helt plötsligt har jag efter flera år börjat tänka väldigt mycket på henne, kanske till och med dagligen. Detta kanske inte har något med medialitet att göra men kanske? Jag har inte möjlighet att ta kontakt med henne eftersom det kanske skulle verka opassande. Är alltså en gammal elev till henne. Varför känner jag så här? Varför kan jag inte släppa tanken? Tacksam för svar!

Annons:
maränghjärta
2017-02-06 23:30
#1

Märkte att det blev väldigt flummigt beskrivet. Gör ett nytt försök här. Min fråga är att varför har jag helt plötsligt fått en annan människa i mina tankar konstant utan att ha träffat människan på flera år eller liknande. Jag har känt under mitt liv att jag kanske är mottaglig men vet inte. Alltid känt att jag kan läsa av en människa väldigt bra och få ett intryck av en människa utan ha pratat med denne och sedan fått den känslan bekräftat efter att jag lärt känna en människa. Jag undrar kanske lite varför jag får en annan människa på tanken helt utan anledning? Som sagt hon betydde så mycket för mig och hon har lagt en grund till det självförtroende jag har idag och saknar henne självklart men aldrig haft den här känslan förut. Typ har det hänt något? Vill andra sidan säga mig något genom det här eller liknande? Förlåt för flummiga texter och frågor men är nyfiken :)!!

kim1980
2017-03-31 22:40
#2

Hej! Kan faktiskt känna igen mig i det . För min del beror det på mot satsa . Hur hen tänker . För jag har visa krav hur det ska gå till med typ till ex full borda med träffa nån via nätet. . Det upp till den motsatta ! Energier osynliga vägen är i bland klurig förstå. Men är vanne sak med förstå det som ramlar in.. Tar givetvis då olika lång tid med klura ut det.. Har många fall. På olika sett som jag känner av via energin från det speciella. . Så har inte direkt pang i bygget svar på dina tankar . Vara medial är otrolig fantastisk . Är själv totalt o rädd för den biten med allt i osynliga vägen. .. mer rädd för hur värden är nu hur det kommer bli osv.. Synlig het för oss som kan känna av levande känslor. . Är värre en vad det är hantera med andarna. Tyvärr är det få som förstår det jag försöker säga är att svenskar har svårare förstå. En vad London USA å Mexiko har.. Dvs chattat med blandat folk.. Är enorm skillnad på hantering av det jag känner försöker få ut lopp för det . På fler sett en ett sett.. Mvh bredare tänk sort . Kram på dig !

Upp till toppen
Annons: