Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 701 ggr
electraman57
1/30/17, 7:50 PM

Följare

Hej..För en.tid tillbaka,så blev jag kontaktad av en.tjej på facebook.Hon var trevlig och vi skrev vi facebook o sms.En natt hade just somnat,så fick jag en känsla av närvaro.Öppnade ögonen,o kloss till mig ser jag tydligt en.ung man..Hörde otd i skallen..Bilder på flera saker som poppade upp..Blev skrämd samtidig som jag kände mig sprallig glad.Det slutade med att jag sade nu är det nog,jag skal sova..Känslan av sälskap kvarstår..Han gör mig glad,men budskapet var sorgligt.Han ville jag skulle föra fram till hans syster att hon skulle släppa taget.Jag fick massa info å bevisa henne om vem han var o ville.. Tjejen var hon som sökt mig på facebook. Orolig i känslan vaknade jag o kände han var kvar.På kvällen skrev hon,å mina fingrar bara löpte på tangent bordet på mobilen..Kunde inte fatta hur jag kunde skriva såna saker..Jag kände inte jag visste det jag skrev..Blev jätte nervös,o skule radera,men fingrerna gick på send knappen..Jag blev skit skraj,kändes som jag var tagits över av något som styrde mig.Allt stämde för jenne vad jag skrev..Hur jag beskrev han,o hans samlande av verjor o svärd..Hon blev jätte ledsen förståss..O avslutade med o säga stt jag bara förd ett meddelande..Lovade o inte höra av mig mera..Så himla jobbigt..Jag förstår inte vad jag skal göra med dessa meddelande..Är jobbigt o inte förstå.Har hela mitt liv skrattad åt min bror som känner..Jag ser dom ju helt klart,men vet inte hur jag skal ta hand om så svåra saker..Nu säger jag god natt högt,o får faktiskt slippa känna känslor av rädsla o annat.Hur kan jag ta an.detta..Har förstått det o se så tydligt är en gåva,men jag förstår inte..Var kan jag finna någon som kan lära mig o förstå..Är så mycket sorg o olycka.. Killrn följer mig som en.gammal kompis.. Han känns så glädjerik o är en god känsla..Men,är jag inte klar,efter som han inte lämnar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: