Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 592 ggr
aamandamaria
2017-01-24 09:35

Vi behöver eran hjälp!!

Hej, jag och min sambo behöver nu eran hjälp för att förstå vad det är som händer här.

I  söndags hade vi en man här hemma som drev ut dålig och tung energi då det hänt mycket konstigt. Huset vi bor i är mycket gammalt men  våran lägenhet är en nyrenoverad och mycket fin men innan har det bott en man som tog Droger och drack mycket alkohol här där av har den tunga energin dragits hit.

Allt har känts bra sen han var här, och vi gick med på att min farmor och min sambos morfar får vara kvar med oss. 

Men nu till det vi behöver eran hjälp med att förstå.
   Min sambo har sovit på soffan nu i två nätter för att jag är sjuk och inte vill smitta honom, när han vaknade såg han att ett av blockljusen i våran golvkandelaber var tänt, lågan var liten men ljuset var tänt och hade nog varit det ett tag. Och vi kollar alltid noga noga så inget ljus är tänt när vi går och lägger oss och jag släckte ut ljusen vid 9 igår kväll. 
 Ljuset är nästan nedbrunnet så om ljuset skulle ha stått på hela natten skulle det ha varit helt borta nu, men det brann. 

Är det någon som har varit med om liknande händelse eller kan förstå vad det är som händer? Kan det vara min farmor eller hans morfar som vill ta kontakt och i så fall man kan säga till dom på något vis för att hålla på med eld är inte okej. Eller kan det vara en dålig energi som vill oss  något illa? 

hjälp hjälp hjälp

Annons:
Upp till toppen
Annons: