Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1237 ggr
[Lukasgraham]
1/16/17, 1:10 PM

Onaturliga saker i rummet!

Nu har det hänt igen…

Efter några veckors tystnad i rummet, så har saker börjat hända igen.

Det började med att saker började falla ner från konstiga ställen, grejer som helt enkelt inte kan falla ner. Saker som lyfts upp ca 30 cm upp i luften och knackningar på dörren, gitarren som låter av sig själv. 

Jag har bara viftat bort det och sagt att jag kanske bara inbillar mig, men jag har sagt två gånger rakt ut att "Låt mig vara ifred, ni får vara i mitt hus och jag har ingenting emot er, så länge ni inte skrämmer mig så får ni vara här, men snälla låt mig vara ifred".

Efter 4 veckors tid så börjar saker hända igen…

Inatt när jag skulle sova, så släcker jag sängbordslampan och då jag är mörkrädd så hade jag ficklampan på mobilen att lysa med. Somnar med mobilen i sängen och vaknar kl 04:25 av att lampan är på, blir rädd och kan inte sova, känns obehagligt. 

Vad kan detta betyda? Vill de att jag ska se dem?

Annons:
Sommarek
1/16/17, 2:50 PM
#1

Om du inte har sett dom innan så är det nog inte det dom vill. Kanske ett missriktat försök att vara snäll om du är mörkrädd? Om de nu pillar där du sover kanske du kan prova att lägga papper och penna vid sängen och be dem skriva vad de vill?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[Lukasgraham]
1/16/17, 4:36 PM
#2

#1: Haha, känns inte som att de kommer skriva med papper & penna 😂

Har hört att andar kan släcka/slå på lampor och andra elektriska grejer?

bernadette
1/16/17, 6:50 PM
#3

Ingenting är omöjligt för andevärlden eller nästan inget iaf.Kan tänka mig mkt väl att de kan mixtra med elen eller dylikt.Kan det vara så att du ägnar lite mer uppmärksamhet åt andevärlden än vanligt? eller går du igenom nåt speciellt i ditt liv just nu?

Sommarek
1/17/17, 8:47 AM
#4

#2 Men det är självklart att de kan tända lampan på telefonen? Men okej, om du inte vill ha råd från folk med erfarenhet så vet jag inte varför du frågade.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[Lukasgraham]
1/17/17, 1:35 PM
#5

Det var lampan på nattduksbordet som tändes, inte mobilen. Jag hade mobillampan på för att jag annars inte kunde somna, då lampan på nattduksbordet var avstängd :-) 

Jag vill gärna ha råd från folk såklart :-) ❤️

EvyKiwy
1/20/17, 2:38 PM
#6

Testat skriva typ "bo får vara här du som är här, men snälla låt mig sova" hörde att ngn gjort det och det funkat vem vet du kanske får ett svar?

Annons:
Upp till toppen
Annons: