Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1542 ggr
Mia 123456
2017-01-11 19:36

Drömmar om änglar

Hej! Undrar ifall nån kan hjälpa mig tyda 2 drömmar som jag haft och kan inte sluta tänka på dem. Första drömmen handlar om änglar. Jag och nån till befinner mig på ett mörkt ställe nånstans högt upp som ett berg eller liknade och vi är fast och nära på att falla när helt plötsligt kommer en ängel och den tittar rakt på mig (och när jag tänker på det så blir jag lite rädd) och sen är vi i säkerhet och då kommer mina två systerdöttrar ut och dem är också änglar men dem kommer inte ihåg mig eller nåt annat, dem står bara helt stilla och tittar på mig., Andra drömmen handlar om att en bakant till mig som är frisör färgar mitt hår hemma hos mig men han har väldigt bortom så han säger till mig att han lägger i färgen så får jag tvätta ur det efter en viss tid men sen när han går så börjar jag göra annat och glömmer bort det helt och jag kommer på det efter nån dag. När jag tvättat ur håret så är det helt bränt och slitet av blekningen. Hoppas nån orkar tyda 😊

Annons:
[Harpa]
2017-01-12 18:58
#1

Hoppas nån orkar tyda 😉 Vet du vi är våra egna bästa drömtydare i alla lägen eftersom drömmar är så personliga för oss så kan ingen annan än vi själva förstå dom budskap som dom medför  till oss personligen.

Vi kan fundera och drilla  tankar men drömmarna är helt och hållet våra egna personliga undermedvetna meddelanden.

Din första dröm, vad känner du inför att du eventuellt faller ? varför kommer känslan av att falla ? rädsla för någon form av förlust kanske eller kan fallet bestå av att du ska känna dig säker på den ängel som  kommer som en räddning men ändå är en åskådare som ser på samtidigt som du ska stå på dina egna ben så finns ängeln där som stöd för dig i alla lägen  ?

Dröm två, samma tanke vad gäller håret. Håret är ju vår prydnad och kan kännas väldigt viktigt och utan håret eller om det är bränt , faller av kan vi känna en identitetsförlust  en rädsla av att någon tar ifrån oss den vi är.

Jag vill ställa frågan till dig vad kände du med dina drömmar, försök gå på det som kom till dig när du vaknade för där har du svaren eftersom du är den som är närmast ditt eget undermedvetna så är du också den som har svaren på dina drömmar.

Lycka till och drömmar om änglar är något oerhört vackert   ❤️

Upp till toppen
Annons: