Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 561 ggr
wickedshadow
1/10/17, 8:01 PM

Min kompis fick svar på frågor jag inte visste själva

Jag har alltid varit lite skeptisk till det där med andar men ändå VELAT tro på dem. Idag förändrades detta till att tro mer än jag någonsin gjort. Min kompis var hemma hos mig, hon är medial och säger att hon känner en närvaro hos mig. Jag blir väldigt nyfiken och ber henne försöka ta reda på lite mer om denna närvaro, om det är någon och isåfall vem. Hon får inget namn eller så men hon tror att det är en man mellan 35-45 år någonstans. Inget märkvärdigt med det. Men sen börjar det poppa upp nummer i huvudet på henne i form av årtal och även månader. Kan säga att det hon får upp är ingenting jag någonsin sagt till henne. Hon får upp april, antingen var personen född i april eller dog i april. Sen fick hon upp 1952 och 2011, vilket var födelse och dödsår för min ena morbror. Hon fick upp min morfars namn (som hon inte visste) och hans födelse och dödsår (1919 och 1976). Jag själv hade så dålig koll på min morfars ålder att jag fick ringa och fråga min mamma om det, och bägge stämde. Det sista hon fick upp exakt år min pappa föddes och exakt datum då han dog (född 1962 och död 20/11-2002). Jag tänker, OM det skulle vara någon hos mig, kan jag själv göra något för att bli mer öppen och själv kunna känna av närvaron?

Annons:
Upp till toppen
Annons: