Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 674 ggr
Ribessa
2017-01-08 21:44

Dröm

Jag måste bara skriva om en dröm jag drömde för ett tag sedan. Jag minns denna dröm lika tydligt som när jag drömde den mer eller mindre. Men jag satt i mina föräldrars hem, och hade ångest. Det känns som att jag har något i halsen, och plötsligt hör jag ett kras, och det låter precis som när en julgranskula går sönder. Jag börjar då få panik, för jag inser att denna julgranskula har gått sönder, i min hals. (detta låter så fruktansvärt fult, men så sjukt obehagligt där och då) Snöret från kulan hängde utanför min mun, jag försöker dra lite i det men känner att glasskärvorna och det resterande av kulan sitter fast i mig hals, det skär och svider och det börjar komma blod ut munnen på mig. Jag känner även hur några av skärvorna börjar kännas på utsidan av min hals. Jag springer ut och möter min mor och syster, jag försöker signalera det allvarliga men de skrattar åt mig och snöret som hänger utanför min mun. Det sista jag minns är att jag i ren reflex försöker svälja, vilket jag känner borrar igen om skärvorna ännu djupare. 

Jag kan verkligen inte förmå mig att förstå vad denna dröm kan betyda?!

Annons:
Amandla
2017-01-09 13:20
#1

Halsen har med kommunikation att göra, och om det gör ont skulle jag ställa mig frågan "har du sagt något som gör ont/borde du säga något som kan göra ont?". Smärtan måste inte vara din, den kan även vara den andra partens.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Ribessa
2017-01-11 23:45
#2

#1 Intressant! Jag måste fundera på den. Tack!

Upp till toppen
Annons: