Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1047 ggr
fossingen
2016-12-15 18:57

Gåva eller förbannelse

Jag är väldigt medial av mig och känner av konstant energier omkring mig, levande, döda osv. De som sett mig på forumet vet nog vad jag pratar om när jag skriver gåva eller förbannelse.  Ibland blir allt så intensivt, hörseln, känslorna och sinnena är mer än 100% tänkt dig sjätte sinne . Ibland vill man bara kunna stänga ner allt för att känna sig "normal" igen. Något som är svårt ibland för oss med dessa gåvor därför är det inte alltid så man känner att denna gåva är så "rolig".

Hur känner du?


Annons:
Ghosthunter
2016-12-15 19:35
#1

Jag har aldrig upplevt min medialitet som något svårt eller jobbigt, så jag ser det helt klart som en gåva. Men då är jag väl kanske inte lika känslig som du tycks vara….intrycken är ganska snälla mot mig!😉

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

fossingen
2016-12-16 13:51
#2

#1 Det är visserligen en gåva, men ibland kan alla intryck som man inte kan rå över göra det jobbigt i vissa perioder och då känns det jobbigt med "gåvan".   Men jag använder allt till goda saker och hjälpande.


Ghosthunter
2016-12-16 15:41
#3

Det är ju bra det!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Wildfire]1
2016-12-16 17:15
#4

Ja jag har upplevt det rätt jobbigt emellanåt, så jag har stängt av mig. Nyfikenheten var stor i början, men tycker det är viktigare att vara jag och koncentrera mig på mitt liv.

Ghosthunter
2016-12-16 21:19
#5

Jag kan förstå er att det kan bli jobbigt. Men jag som spökjägare och även sökare efter mediala intryck, så gillar jag att ha energierna omkring mig. Om jag inte vill det (vilket är sällan) så ber jag bara att de avlägsnar sig och då brukar dom göra det! Men på senaste tiden har min medialitet varit mycket dålig…så det har inte hänt så mycket, tyvärr!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Upp till toppen
Annons: